Τετ04022025

Last updateΤετ, 02 Απρ 2025 1pm

Η Ελλάδα ουραγός στη λίστα των ναυτιλιακών κέντρων

0ΚαταγραφήΕκτός της πρώτης δεκάδας παραμένει και το 2019 η Αθήνα ως διεθνές ναυτιλιακό κέντρο, παρά τις πολύ μεγάλες προοπτικές που διαθέτει για την δημιουργία ενός ναυτιλιακού «πλέγματος» παγκόσμιας εμβέλειας.

«Σύννεφα» στη διεθνή οικονομία «βλέπει» η COSCO

099COSCO AriesΣυγκρατημένα αισιόδοξη για το τρέχον έτος εμφανίζεται η COSCO όπως απορρέει από το σχολιασμό των οικονομικών στοιχείων του 2018 και των κινήσεων των λιμένων μεταξύ των οποίων ο Πειραιάς διακρίνεται για την θετική συμβολή του.

Λιγότερες και πιο ισχυρές ναυτιλιακές εταιρείες

deksamenoploio pontoporos nautilia emporikos stolosΛιγότερες ναυτιλιακές εταιρείες, αλλά με περισσότερα πλοία είναι το συμπέρασμα για την πορεία της ελληνικής ναυτιλίας κατά την διάρκεια του 2018, δείγμα της τάσης συγκέντρωσης που καταγράφεται στον κλάδο, αλλά και της ανάγκης για ισχυροποίηση των υφιστάμενων εταιρειών, μέσω συμμαχιών, προκειμένου να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις διεθνείς προκλήσεις. Αυτό είναι ένα από τα συμπεράσματα από την τελευταία ετήσια έρευνα της Petrofin Research για την πορεία της ελληνικής ναυτιλίας.

Δύσκολη υπόθεση η… “αξιοπιστία”

00 1075885 κουτίΔύσκολη υπόθεση αποδεικνύεται η «αξιοπιστία» όπως συνάγεται για μία ακόμη φορά από τις συζητήσεις που διεξήχθησαν στην TPM conference του Long Beach.

Οριακή μείωση του ελληνόκτητου στόλου

cargo ship 0435Οριακή μείωση σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο εμφανίζει ο ελληνόκτητος στόλος σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το Greek Shipping Cooperation Committee.

«Καίνε» τα καύσιμα τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών

deksamenoploio«Νερό στο μύλο» του προβληματισμού για τις επικείμενες συνέπειες σε τομείς των ναυτιλιακών δραστηριοτήτων την 1-1-2020 και της εφαρμογής της απόφασης του ΙΜΟ για τα αποθειωμένα καύσιμα έριξε ο Drewry.

Άνω- κάτω οι Liners λόγω καυσίμων;

00 1075885 κουτίΕπίναυλοι, ταχύτητες, scrubbers, κόστη αποθειωμένων καυσίμων. Όλες αυτές οι παράμετροι έπεσαν στο τραπέζι των συζητήσεων κατά την διάρκεια της TPM conference στο Long Beach όπου καταδείχθηκε ότι το θέμα της επιβολής επίναυλου στα εμπορευματοκιβώτια μάλλον δεν θα είναι μία εύκολη και flat υπόθεση.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ