Κυρ11162025

Last updateΔευ, 17 Νοε 2025 7am

Πράσινη μετάβαση στην Ευρώπη με υψηλό κόστος: Στα 2,9 δισ. δολ. το ETS το 2024

0πρασινηΣημαντικές οικονομικές επιβαρύνσεις αντιμετωπίζουν πλέον οι πλοιοκτήτες που δραστηριοποιούνται σε λιμάνια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς το λειτουργικό τους κόστος αυξάνεται αισθητά σε σχέση με άλλες περιοχές του κόσμου λόγω του αυστηρότερου ευρωπαϊκού πλαισίου για τη μείωση των εκπομπών.

17 δις $ από Φιλιππινέζους ναυτικούς

0naytikoiΜελέτη που εκπονήθηκε από το Center for Research and Communication (CRC) of the University of Asia and the Pacific και το Association of Licensed Manning Agencies (ALMA Maritime Group), με θέμα: “The Overseas Seafarers’ Industry Profile, Structure, and Impact on the Philippine Economy,” υπολόγισε ότι ένας από τους μεγαλύτερους κινητήρες της οικονομίας των Φιλιππίνων δεν βρίσκεται στην ξηρά αλλά στη θάλασσα, με τη ναυτική βιομηχανία της χώρας να παράγει συνολικά 17 δισεκατομμύρια δολάρια σε οικονομική δραστηριότητα το 2024.

Ο Πειραιάς στο επίκεντρο της ναυτιλιακής ανάκαμψης

0PCT25a1 SmallΚαθώς οι διελεύσεις των πλοίων ανακάμπτουν σταδιακά από τη Διώρυγα του Σουέζ και τα πρώτα σημάδια σταθεροποίησης στην θαλάσσια περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας γίνονται ορατά, το λιμάνι του Πειραιά αναδεικνύεται εκ νέου σε κομβικό σημείο εισόδου και διαμετακόμισης φορτίων προς την ευρωπαϊκή ενδοχώρα.

Δεξαμενόπλοια στον Κύκλο της Αλλαγής: Πλοήγηση σε Αχαρτογράφητα Νερά

0tankerΤου Ιάκωβου (Jack) Αρχοντάκη

Στρατηγικού Συμβούλου Ναυτιλιακών Επενδύσεων & Ναυλώσεων

Η ναυτιλία δεν είναι απλώς ένας κλάδος. Είναι ένας ζωντανός οργανισμός, ένας παγκόσμιος κυκλοφορικός ιστός που αναπνέει μέσα από τις ροές του εμπορίου, τις γεωπολιτικές αναταράξεις και τις τεχνολογικές μεταμορφώσεις.

Πτωτικά ο Seafarers Happiness Index

0naytikoiΗ Mission to Seafarers δημοσίευσε την τελευταία της έκδοση του Δείκτη Ευτυχίας των Ναυτικών και δείχνει ότι μετά από μια περίοδο ενθαρρυντικής βελτίωσης νωρίτερα φέτος, η αντίληψη για τις συνθήκες εργασίας και διαβίωσης στη θάλασσα έχει επιδεινωθεί.

Ο «σκιώδης στόλος» κυριαρχεί στα γηρασμένα δεξαμενόπλοια

0Tanker deckΈνα γηρασμένο και συχνά χαμηλών προδιαγραφών δίκτυο δεξαμενόπλοιων, που εξυπηρετεί τη μεταφορά πετρελαίου από κράτη υπό διεθνείς κυρώσεις -- μεταξύ των οποίων η Ρωσία, η Βενεζουέλα και το Ιράν -- έχει εξελιχθεί πλέον σε μια παράλληλη και ανεπίσημη ναυτιλιακή "οικονομία", ευρύτερα γνωστή ως «σκιώδης στόλος».

Αυξομειώσεων συνέχεια στο Εθνικό Νηολόγιο

Bulk carrier 1Η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοίνωσε τη Δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου (πλοία 100 ΚΟΧ1 και άνω) για τον μήνα Αύγουστο 2025.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ