Στο "στόχαστρο"…
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 25 Οκτωβρίου 2023 20:50
Η Ocean Alliance κινδυνεύει να βρεθεί στο «στόχαστρο» των ρυθμιστικών αρχών, δεδομένου του πόσο μεγάλη πρόκειται να γίνει τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με νέα ανάλυση από τον Alphaliner. Η Ocean Alliance, μέλη της οποίας είναι η Evergreen, η CMA CGM, η COSCO και η θυγατρική της Orient Overseas Container Line (OOCL), έχουν συνάψει συμφωνία συνεργασίας μέχρι το τέλος του 1ου τριμήνου του 2027. Με βάση τα βιβλία παραγγελιών των μελών της, η Ocean Alliance, ήδη ο μεγαλύτερος όμιλος διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο όσον αφορά την ανεπτυγμένη χωρητικότητα, προβλέπεται να δει αυτό που η Alphaliner περιέγραψε στην τελευταία εβδομαδιαία έκθεσή της ως «μαζική» ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια. Αυτή η επέκταση μπορεί να ωθήσει τις ρυθμιστικές αρχές να επανεκτιμήσουν και να επαναπροσδιορίσουν πώς θα επιτραπεί να γίνουν οι μεγάλες μεγα-συμμαχίες, σχολίασε ο Alphaliner. Μέχρι σήμερα, οι ρυθμιστικές αρχές δεν έχουν δηλώσει ποτέ δημοσίως ένα μέγιστο επιτρεπόμενο μερίδιο αγοράς για τις συμμαχίες. Η Ocean Alliance κατέχει ήδη μερίδιο αγοράς 34% στις εμπορικές λωρίδες Ασίας-Ευρώπης και 35% στις διαδρομές Ασίας-Βόρειας Αμερικής, σύμφωνα με στοιχεία της Alphaliner. Η διακοπή της συνεργασίας 2M μεταξύ της Mediterranean Shipping Co (MSC) και της Maersk εκτιμάται ότι θα επιφέρει βαθιές διαρθρωτικές αλλαγές στην αγορά τακτικών γραμμών, έναν τομέα που μέχρι στιγμής κυριαρχείται από τρεις μεγάλες συμμαχίες.