Σαβ12212024

Last updateΣαβ, 21 Δεκ 2024 2pm

Θα λείψουν «κουτιά» το 18;

00 1075885 κουτίΈνας κανονισμός που αφορά στις προδιαγραφές βαφής εμπορευματοκιβωτίων προκαλεί προβληματισμό στους αναλυτές για τις τυχόν επιπτώσεις στις τιμές στην περίπτωση απόσυρσης μονάδων για επαναβαφή.

Θετικές προσδοκίες για τη ναυτιλία και το 2018

9888 maersk evoraΣταθερά στα ανώτερα επίπεδα των τριάμισι τελευταίων ετών παραμένει η εμπιστοσύνη της αγοράς προς τη ναυτιλία, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Moore Stephens.

Από το 2008 στο 2018

cid image001 jpg01CFBA36Μια καλή χρονιά για την ναυτιλία θα είναι το 2018 σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αναλυτών των ναυτιλιακών τομέων αλλά και των εξειδικευμένων αναλυτών στους δείκτες της παγκόσμιας οικονομίας.

Στο «μικροσκόπιο» εκ νέου οι carriers

cid image001 jpg01CFBA36Ένα προς ένα «ξεψαχνίζουν» οι αναλυτές τα πεδία δραστηριοτήτων των ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων εντός και εκτός «συμμαχιών» .

Φέρνουν το μέλλον κοντύτερα b.d. και ΙοΤ

09876 dronesΘα αλλάξουν όλα. Blockchain, big data, και Internet of Things (IoT) υπόσχονται μία νέα εποχή στον τομέα των συνδυασμένων μεταφορών όπου κάποιες από τις καθιερωμένες δομές θα αποτελούν τμήματα της ιστορίας.

Εμπορευματοκιβώτια: Οι αριθμοί, οι αντιθέσεις, η ανάπτυξη και οι… προβλέψεις

Cosco AsiaΚαθώς ουσιαστικά μένει ένα τρίμηνο για να «κλείσει» το τρέχον έτος ήδη την εμφάνισή τους έχουν αρχίσει να κάνουν αναλύσεις για τον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων.

Τρεις σκόπελοι βάζουν σε κίνδυνο τον κλάδο ναυτιλίας

bulk carriers 55Η ναυτιλία φαίνεται ότι είναι σε θέση να διαχειρίζεται καλύτερα τους κινδύνους που την απειλούν, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης στη διαχείριση του ρίσκου σύμφωνα με τα αποτελέσματα της τρίτης Έρευνας Ναυτιλιακών Κινδύνων της Moore Stephens, που έρχεται να απαντήσει στο ερώτημα ποιοι κίνδυνοι απειλούν τη ναυτιλιακή βιομηχανία.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ