Δευ12232024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Διαλύσεις πλοίων: «Μπροστά» τα δεξαμενόπλοια

scrap ship 1

Τα δεξαμενόπλοια πήραν το προβάδισμα στις διαλύσεις πλοίων, αποτελώντας περίπου το 43% όλων των διαλυμένων φορτηγών πλοίων το 2022, σύμφωνα με στοιχεία της VesselsValue. Παρά την κυριαρχία αυτή, ο αριθμός των δεξαμενόπλοιων που διαλύθηκαν μειώθηκε στην πραγματικότητα κατά 55% YoY, πέφτοντας από 123 το 2021 σε 63 το 2022. Η πλειοψηφία των δεξαμενόπλοιων που διαλύθηκαν ήταν στον τομέα Handy, με 29 πλοία να διαλύονται που ισοδυναμεί με περίπου 46%, ακολουθούμενη από την Aframaxes με 15 που στάλθηκαν για διάλυση. Από τα 63 πλοία που διαλύθηκαν, 28 παραδόθηκαν στο Μπαγκλαντές, 18 στην Ινδία και 11 στο Πακιστάν.
Στον τομέα Bulker, τα Capesizes είδαν τον μεγαλύτερο αριθμό πλοίων να διαλύονται στα 21, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 44% του συνόλου του Bulker. 10 Panamaxes διαλύθηκαν (21%) σε 23 πλοία και σχεδόν τα μισά (48%) Bulkers παραδόθηκαν σε ναυπηγεία του Μπαγκλαντές.
Τέλος ελάχιστη δραστηριότητα διάλυσης καταγράφηκε στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων η οποία και κυριαρχήθηκε από τα πλοία Feedermax, τα οποία αντιπροσώπευαν επτά από τα εννέα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που πωλήθηκαν για παλιοσίδερα (78%). Ένα κοντέινερ Handy και ένα Post Panamax ήταν τα μόνα εναπομείναντα σκάφη που διαλύθηκαν. Τα πλοία Feedermax αντιπροσώπευαν παρόμοιο ποσοστό συμφωνιών διάλυσης boxship τα τελευταία χρόνια: 71% το 2020 (59 σκάφη) και 72% το 2021 (8 σκάφη).

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter