Σαβ09282024

Last updateΠαρ, 27 Σεπ 2024 8pm

Τρείς μέρες μόνο...

0Containers stacked

Τρείς ημέρες απόμειναν προ της έναρξης της απεργιακής κινητοποίησης των Αμερικανών λιμενεργατών.

Η ILA και η USMX δεν έχουν συναντηθεί από τον Ιούνιο και παραμένουν πολύ μακριά σε βασικά ζητήματα όπως οι αυξήσεις των μισθών και η αυτοματοποίηση των λιμένων. Η απεργία της ILA στην Ανατολική Ακτή και τον Κόλπο θα έκλεινε εντελώς πολλά λιμάνια, ενώ άλλα υβριδικά λιμάνια θα είναι σε θέση να διατηρήσουν ορισμένους τερματικούς σταθμούς σε λειτουργία.
Πολλές ενώσεις φορτωτών έχουν επικοινωνήσει με τον Λευκό Οίκο ζητώντας του να παρέμβει. Η κυβέρνηση που τάσσεται υπέρ των συνδικάτων έχει δηλώσει ότι δεν σκοπεύει να τερματίσει μια απεργία μέσω του νόμου Taft-Hartley. Ταυτόχρονα, με τον οικονομικό αντίκτυπο του κλεισίματος του λιμανιού να εκτιμάται σε αρκετά δισεκατομμύρια δολάρια ημερησίως.
Ορισμένοι carriers έχουν σταματήσει να δέχονται νέες κρατήσεις εξαγωγών εν αναμονή της απεργίας. Η Hapag-Lloyd ανακοίνωσε ότι τα εμπορευματοκιβώτια που βρίσκονται ήδη καθ' οδόν προς τα επηρεαζόμενα λιμάνια δεν θα αναδρομολογηθούν και πολλοί μεταφορείς έχουν επιβάλει πρόσθετες χρεώσεις που κυμαίνονται από 400 έως 3.000 δολάρια ΗΠΑ / FEU για όλα τα εμπορευματοκιβώτια της Ανατολικής Ακτής και του Κόλπου από τον Οκτώβριο.
Οι εκτιμήσεις για την χαοτική κατάσταση που θα επικρατήσει στην εφοδιαστική διαδέχεται η μία την άλλη αλλά συγκλίνουσα είναι η εκτίμηση ότι θα αποτελέσουν «παράπλευρη απώλεια» οι μεταφορές με εμπορευματικούς συρμούς αλλά και φορτηγά οχήματα.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter