Παρ04262024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Έτος ψηφιοποίησης το 2021 για τα λιμάνια

0Piraeus cropΗ ψηφιοποίηση ολόκληρου του εύρους των λιμενικών δραστηριοτήτων αναμένεται να βάλει την «σφραγίδα» της σ5Gτην χρονιά που αναδύθηκε πριν λίγες ώρες ως απότοκο των συμπερασμάτων που εξήχθησαν για τις λιμενικές λειτουργίες την χρονιά του COVID-19.

2020- COVID-19: Και όμως τα λιμάνια άντεξαν…

0koytiΚαι όμως τα λιμάνια άντεξαν τα ισχυρά κύματα της πανδημίας που εξακολουθεί να ταλαιπωρεί την ανθρωπότητα. Τα στοιχεία μετά το πρώτο κύμα της πανδημίας δείχνουν ότι η επακόλουθη επιστροφή των εξαγωγών προκάλεσε νέα κρίση συμφόρησης σε λιμένες σε όλο τον κόσμο, ιδίως στην Ινδία, αλλά και επιστροφή σε σχεδόν προ-πανδημίας επίπεδα όγκου.

Λιμάνια και εφοδιαστική- Τα συμπεράσματα από την πανδημία

0koytiΚαθώς σε σχεδόν τέσσερα εικοσιτετράωρα «κλείνει η χρονιά της πανδημίας» τα συμπεράσματα για τα λιμάνια και την εφοδιαστική που είδαν το φώς της δημοσιότητας μέσα από αναλύσεις, για τις επιπτώσεις της πανδημίας και του τι δέον γενέσθαι παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον.

Ιστορικό ρεκόρ…

0koytiΕνώ το «κυνήγι» κενών εμπορευματοκιβωτίων καλά κρατεί ανά τα λιμάνια στον κόσμο οι δείκτες του Shanghai Containerised Freight Index της spot αγοράς εξακοντίστηκαν στα ύψη ξεπερνώντας τα 3.124 δολάρια ανά TEU’s για τις γραμμές Ασίας- Ευρώπης και σε ποσοστό της τάξης του 6% που είναι σχεδόν τριπλάσιο του Αυγούστου.

Έλλειψη κενών «κουτιών» και τον Ιανουάριο…

0Containers stackedΤο απόλυτο μεγαλύτερο πρόβλημα στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων αυτή τη στιγμή, είναι η τρομερή έλλειψη κενών «κουτιών σε βασικά λιμάνια, ειδικά στην Ασία. Η έλλειψη κενών κουτιών οδηγεί τις αγορές spot rate σε ιστορικά υψηλά επίπεδα γεγονός που προκαλεί αναστάτωση στους φορτωτές αλλά και γενικότερα στην εφοδιαστική.

Ξεμένουν από κενά «κουτιά»

0Stacked containers colourful‘Άφαντα» τα κενά εμπορευματοκιβώτια... αλλά και οι ελεύθεροι χώροι εναπόθεσης που "ξεκουράζονται" αυτά.

Επηρέασε σημαντικά η πανδημία τα Ευρωπαϊκά λιμάνια

0 2020 Top 15 European container ports growthΤο PortEconomics δημοσίευσε την κατάταξή των 15 κορυφαίων λιμένων διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στην Ευρώπη σε TEU’s για τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2020, με τη συντριπτική πλειοψηφία να καταγράφει αρνητικά στοιχεία ανάπτυξης.

Απώλειες 1,9 δις δολαρίων

dolar 00Απώλειες της τάξης του 1,9 δις δολαρίων κατέγραψαν τα container terminals κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους σύμφωνα με στοιχεία ανάλυσης του Drewry που παρουσιάστηκαν σε ένα webinar.

Τα Logistics κράτησαν ανοιχτή την αγορά στην κρίση του κορονοϊού

0global logisticsΜε την εγγραφή 680 συνέδρων και τη συμμετοχή στελεχών επιχειρήσεων διεθνούς βεληνεκούς ολοκλήρωσε τις εργασίες του το 23ο Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Logistics (EEL), που διοργανώθηκε διαδικτυακά, από τις 30 Νοεμβρίου μέχρι και τις 6 Δεκεμβρίου, με τίτλο «1+5 Days: Supply Chain Playbook-Continuity in Crisis».

«Αρρυθμίες» προκαλούν τα κενά «κουτιά»

0koyti«Αρρυθμίες» στις εμπορευματικές ροές προκαλεί ένας μεγάλος αριθμός κενών εμπορευματοκιβωτίων που εξακολουθούν να είναι διάσπαρτα στα λιμάνια ανά τον κόσμο.

«Μετακινεί» κεφάλαια η πανδημία στα λιμάνια

dolar 00Είναι σαφές ότι η COVID-19 έχει επιταχύνει την ψηφιοποίηση και την αυτοματοποίηση στα λιμάνια τα οποία και «μετακινούν» κεφάλαια για επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες που αυτές με τη σειρά τους θα επιταχύνουν την «πράσινη»μετάβαση.

Πρέπει να προχωρήσει η ψηφιοποίηση…

0GioiaTauro Οι εργασίες για την προώθηση της ψηφιοποίησης στα λιμάνια δεν πρέπει να «φρενάρουν» από το φόβο των κυβερνοεπιθέσεων ήταν το άκρως ενδιαφέρον συμπέρασμα στο οποίο κατέληξαν οι συζητήσεις στο cybersecurity session στο συνέδριο Smart Ports: Piers of the Future που εξελίσσεται στην Βαρκελώνη την ίδια ώρα που γινόταν γνωστή κυβερνοεπίθεση στον Ιταλικό Νηογνώμονα.

Προτροπή UNCTAD για επιτάχυνση της ψηφιοποίησης στην εφοδιαστική

0KOPERΗ UNCTAD προέτρεψε τις κυβερνήσεις να ακολουθήσουν πολιτικές που προωθούν την ψηφιοποίηση και την επιτάχυνσή της υποστηρίζοντας ότι ο COVID-19 θα μεταμορφώσει τη θαλάσσια και παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού.

«Ακορντεόν» στην εφοδιαστική…

0koytiΚατάσταση «ακορντεόν» στην εφοδιαστική με κίνδυνο να σπάσει η αλυσίδα λόγω του δεύτερου κύματος της πανδημίας θεωρούν πιθανό αναλυτές που παρακολουθούν τις διακυμάνσεις στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων.

Lockdown: Η ώρα των logistics

0triasioNeoΤα πρώτα lockdown σε ευρωπαϊκό επίπεδο και όχι μόνο στις αρχές του χρόνου και οι «αρρυθμίες» των λιμανιών δεν άφησαν περιθώρια παρανόησης για το τι δέον γενέσθαι καθώς η επέλαση της πανδημίας έφερε και την επέλαση του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Γιατί οι Γερμανοί… επιμένουν σιδηροδρομικά

0RAILFREIGHT3«Πρωτοκαθεδρία» στο «σιδηροδρομικό δρόμο του μεταξιού» επιδιώκει η Γερμανία με πρόταγμα το θρυλικό για τις σιδηροδρομικές του καλύψεις λιμάνι του Αμβούργου. Ως ο μεγαλύτερος σιδηροδρομικός λιμένας της Ευρώπης, το Αμβούργο διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στο χερσαίο εμπόριο με την Κίνα, ιδίως στο πλαίσιο «νέου (σιδηροδρομικού) δρόμου του Μεταξιού.

Αυξάνουν οι όγκοι αλλά…

0koytiΕπιστρέφουν σταδιακά οι όγκοι των διακινούμενων εμπορευματοκιβωτίων στα περισσότερα λιμάνια με βάση τα στοιχεία Σεπτεμβρίου που δημοσιοποιήθηκαν πρόσφατα αλλά η πανδημία συνεχίζει να απειλεί.

Όλα “περνούν” από τις μεταφορές και τα logistics

0Maersk rail serviceΗ κάλυψη των αδυναμιών σε υποδομές που σχετίζονται με τις μεταφορές και τα logistics θα συμβάλει στην ενδυνάμωση των δράσεων που αναπτύσσονται σε ένα ναυτιλιακό κέντρο με πολλαπλασιαστικό όφελος για την ελληνική οικονομία.

PwC :Η επόμενη ημέρα της εφοδιαστικής αλυσίδας και των επιχειρησιακών λειτουργιών. Πόσο προετοιμασμένες είναι οι επιχειρήσεις;

PWC logoΗ PwC Ελλάδας, ανέδειξε το καίριο θέμα του μετασχηματισμού της εφοδιαστικής αλυσίδας και πως διαμορφώνεται η επόμενη ημέρα των επιχειρησιακών λειτουργιών στο πλαίσιο διαδικτυακής εκδήλωσης με τίτλο «Digital transformation in 'customer and operations': Building resilient ecosystems to thrive in a post-pandemic world» που διοργανώθηκε στις 20 Οκτωβρίου 2020.

«Ξορκίζουν» με… τραίνα τον Πειραιά

0RAILFREIGHT3Σε αξιοπρόσεκτες σιδηροδρομικές αναβαθμίσεις στις υποδομές αλλά και στα σέρβις τους έχουν προχωρήσει τα λιμάνια του Αμβούργου, της Αμβέρσα και του Ρότερνταμ.

«Ανεβάζουν στροφές» τα λιμάνια παρά το δεύτερο κύμα πανδημίας

0koytiΤα Κινεζικά λιμάνια ηγούνται της ανάκαμψης της ζήτησης για μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων αλλά η κίνηση που καταγράφεται εξακολουθεί ευάλωτη στο δεύτερο κύμα της πανδημίας.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter