Τετ05012024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Port Tangier αντί Algeciras

0κουτ

Μια «αθώα» κατά τα άλλα αλλαγή λιμένος σε λούπα έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον απ άκρου σ΄ άκρο της εφοδιαστικής η οποία και «κάθεται σε αναμμένα κάρβουνα» το τελευταίο διάστημα εξ αιτίας του EU ETS και του τι επακριβώς επιπτώσεις θα έχει στην ανταγωνιστικότητα των ευρωπαϊκών λιμένων. Εν προκειμένων η αλλαγή στο σέρβις SAECS της MAERSK προκάλεσε το ενδιαφέρον καθώς πρόσκαιρα άλλαξε μια προσέγγιση χρησιμοποιώντας το λιμάνι Tangier αντί Algeciras. Οι αλλαγές ανάπτυξης σύμφωνα με την εταιρία αποσκοπούν στη δημιουργία ενός πιο ανταγωνιστικού χρόνου διέλευσης με καλύτερη σύνδεση με τη Βόρεια Ευρώπη και την περιοχή της Μεσογείου με την νέα λούπα που θα ξεκινήσεις στις 28 τρέχοντος. Η λούπα έχει προσεγγίσεις σε Port Elizabeth - Durban - Cape Town - Port Tangier - Rotterdam - London Gateway - Bremerhaven - Rotterdam - Algeciras - Port Elizabeth με την «νότια» προσέγγιση στο Algeciras να παραμένει.
Υπενθυμίζεται ότι τα Ευρωπαϊκά λιμάνια έχουν συνταυτιστεί με την γραμμή του ESPO ο οποίος πρώτος έκρουσε το καμπανάκι για τα προβλήματα ανταγωνιστικότητας των ευρωπαϊκών λιμένων έναντι άλλων λιμένων εκτός ΕΕ από την εφαρμογή του EU ETS αν δεν καταστεί σαφές ότι η επιβάρυνση αφορά τους ναυλωτές και όχι τα πλοία στην λογική «ο ρυπαίνων πληρώνει» ενώ υπήρξαν φωνές που υποστήριξαν ότι οι Ναυτιλιακές Εταιρείες Διεθνών Τακτικών Γραμμών θα προβούν στον ανασχεδιασμό́ των δρομολογίων τους και στη συνακόλουθη εκτροπή φορτίων γεγονός που θα αυξήσει τα ήδη υπεραυξημένα κόστη διαμετακόμισης.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter