Παρ10182024

Last updateΠεμ, 17 Οκτ 2024 5pm

Ανησυχεί η INTERCARGO

intercargo 00

Τα μέλη της INTERCARGO εξέφρασαν βαθιές ανησυχίες σχετικά με την πρόσφατη απόφαση της RightShip να μειώσει το όριο ηλικίας των πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου που είναι επιλέξιμα για επιθεωρήσεις ελέγχου, όπως συζητήθηκε κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της Εκτελεστικής Επιτροπής της Ένωσης που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο στις 15 Οκτωβρίου.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση «η απόφαση αυτή ελήφθη χωρίς προηγούμενη διαβούλευση με τους ιδιοκτήτες και τους διαχειριστές των πλοίων μεταφοράς φορτίου χύδην, τους ίδιους τους ενδιαφερόμενους φορείς που θα επηρεαστούν από τέτοιες αλλαγές.
Ενώ υποστηρίζουμε πλήρως τις προσπάθειες για την ενίσχυση των προτύπων ασφάλειας και ποιότητας σε ολόκληρο τον κλάδο, πιστεύουμε ότι οι σημαντικές επιχειρησιακές αποφάσεις, όπως αυτή, θα πρέπει να περιλαμβάνουν τη συμβολή όλων των σχετικών ενδιαφερόμενων μερών. Μια προσέγγιση χωρίς αποκλεισμούς διασφαλίζει μια δίκαιη και μετρημένη διαδικασία, δίνοντας στον κλάδο τον απαραίτητο χρόνο για να προσαρμοστεί - ειδικά υπό το πρίσμα των σημαντικών επιχειρησιακών προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι ναυτικοί, οι οποίοι έχουν ήδη εκφράσει σοβαρές ανησυχίες για τον αυξανόμενο φόρτο εργασίας.
Υπό το πρίσμα αυτών των ζητημάτων, παροτρύνουμε έντονα το RightShip να επανεξετάσει το χρονοδιάγραμμα για την εφαρμογή αυτής της απόφασης, ιδιαίτερα καθώς το τρέχον καθεστώς επιθεώρησης ελέγχου εισήχθη μόλις πριν από δύο χρόνια. Μια καθυστέρηση στην εφαρμογή του νέου ορίου ηλικίας θα δώσει στους φορείς εκμετάλλευσης πλοίων και στους ναυτικούς επαρκή χρόνο για να προσαρμοστούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις, διατηρώντας παράλληλα τα υψηλά πρότυπα ασφάλειας και αποτελεσματικότητας που είναι απαραίτητα για τον κλάδο μας.
Η INTERCARGO παραμένει αφοσιωμένη στη συνεργασία με τους ενδιαφερόμενους φορείς σε ολόκληρο τον ναυτιλιακό τομέα για να εξασφαλίσει ένα ασφαλέστερο, πιο αποτελεσματικό και βιώσιμο μέλλον για τη ναυτιλία ξηρού χύδην φορτίου και καλούμε το RightShip και άλλους βασικούς παράγοντες να υιοθετήσουν μια παρόμοια προσέγγιση χωρίς αποκλεισμούς» καταλήγει η ανακοίνωση.

Η RightShip βλέπει ένα μεγάλο χάσμα στις μετρήσεις ασφαλείας μεταξύ του στόλου bulker και άλλων κατηγοριών πλοίων. Τα bulkers έχουν την υψηλότερη καταγεγραμμένη αναλογία περιστατικών οποιουδήποτε τύπου πλοίου και "οι θάνατοι είναι σημαντικά πιο διαδεδομένοι" στο ξηρό χύδην, σύμφωνα με τη RightShip. Τα bulkers έχουν επίσης τέσσερις φορές περισσότερες πιθανότητες από τα δεξαμενόπλοια να κρατηθούν λόγω ελλείψεων ελέγχου από το κράτος λιμένα και ο κίνδυνος αυξάνεται με την ηλικία, ιδιαίτερα για τα μεγαλύτερα πλοία.

Από το επόμενο έτος, το "όριο ηλικίας» της RightShip για μια απαιτούμενη επιθεώρηση θα μειωθεί από 14 χρόνια σε 12 χρόνια για πλοία χύδην φορτίου και γενικού φορτίου και στη συνέχεια σε 10 χρόνια το 2026. Η απαίτηση θα επεκταθεί επίσης για να καλύψει μικρότερα πλοία κάτω των 8.000 DWT, τα οποία εξαιρούνταν μέχρι πρόσφατα. Σε δήλωσή της, η εταιρεία ανέφερε ότι η αλλαγή είχε συζητηθεί εκτενώς με τη βιομηχανία για το περασμένο έτος.

"Η απόφασή μας να μειώσουμε την ηλικία επιθεώρησης από 14 σε 10 χρόνια, σε μια σταδιακή προσέγγιση, αντικατοπτρίζει την επιθυμία των ενδιαφερομένων για περισσότερες φυσικές επιθεωρήσεις των πλοίων για την αντιμετώπιση των προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο ξηρός τομέας για την επίτευξη επιχειρησιακής αριστείας. Αυτή η αλλαγή αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή μας να αυξήσουμε τα πρότυπα ασφαλείας παγκοσμίως και έρχεται σε μια κρίσιμη στιγμή, καθώς ο παγκόσμιος στόλος ξηρού χύδην φορτίου είναι τώρα κατά μέσο όρο 14,7 ετών και θα συνεχίσει να αυξάνεται », εξήγησε ο Christopher Saunders, Chief Maritime Officer της RightShip.

Στον τομέα των bulkers, σχεδόν το 30% του σημερινού στόλου, τόσο όσον αφορά τα πλοία όσο και τη χωρητικότητα νεκρού βάρους, θα είναι άνω των 20 ετών έως το 2030, σύμφωνα με στοιχεία της ελληνικής Xclusiv Shipbrokers, με τα μεγαλύτερα πλοία να παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη γήρανση.

Η μακροζωία αποδείχθηκε το κυρίαρχο θέμα στο Maritime CEO Forum του περασμένου μήνα που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Fullerton στη Σιγκαπούρη, με πολλούς συμμετέχοντες να συμφωνούν ότι οι ναυλωτές θα πρέπει να χαλαρώσουν τους περιορισμούς τους στη ναύλωση παλαιότερων μονάδων.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter