Παρ10182024

Last updateΠεμ, 17 Οκτ 2024 5pm

Λειτουργικές βελτιώσεις

0Παναμάς

Η Διώρυγα του Παναμά παρουσίασε αρκετές λειτουργικές βελτιώσεις για το οικονομικό έτος 2024 (FY2024), παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει από τις μειωμένες βροχοπτώσεις με βάση τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια του Ναυτιλιακού Φόρουμ της Νέας Υόρκης (NYMF).
Μεταξύ των σημαντικότερων σημείων ήταν η μείωση κατά 1% των χρόνων αναμονής των πλοίων, που μεταφράζεται σε περίπου 15 λιγότερες ώρες κατά μέσο όρο σε σύγκριση με το οικονομικό έτος 2023.
Οι χρόνοι διέλευσης μέσω της Διώρυγας μειώθηκαν επίσης ελαφρώς, κατά περίπου 0,89 ώρες. Τα σκάφη πέρασαν 4% λιγότερο χρόνο στα νερά της διώρυγας, εξοικονομώντας σχεδόν 16 ώρες ανά διέλευση κατά μέσο όρο.
Όσον αφορά τη διαχείριση των πόρων, η χρήση νερού για τα πλοία Neopanamax μειώθηκε κατά 5%, μειώνοντας την ποσότητα νερού που χρησιμοποιείται ανά διαμετακόμιση κατά 0,0394 hm3.
Η Διώρυγα του Παναμά είδε συνολικά 9.944 διελεύσεις κατά τη διάρκεια του FY-2024, μεταφέροντας 423 εκατομμύρια τόνους σύμφωνα με το Universal Canal Ship Tonnage System (CP / SUAB). Από αυτά, 7.084 ήταν σκάφη Panamax, ενώ 2.852 ήταν σκάφη Neopanamax.
Η πλειοψηφία των διελεύσεων προήλθε από πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών και πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου.
Τον περασμένο μήνα, το MSC Marie έγραψε ιστορία με το να γίνει το μεγαλύτερο σκάφος χωρητικότητας Neopanamax που διέσχισε τη διώρυγα του Παναμά.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter