Παρ10182024

Last updateΠεμ, 17 Οκτ 2024 5pm

Επενδύσεις «άνευ προηγουμένου»

0LNGC

Οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν δαπανήσει αυτό που οι αναλυτές της VesselsValue περιγράφουν ως «άνευ προηγουμένου» 18 δισεκατομμύρια δολάρια σε νεότευκτα πλοία φυσικού αερίου από το 2021, καθώς οι εταιρείες διαφοροποιούν τα χαρτοφυλάκιά τους μακριά από τις παραδοσιακές κατηγορίες δεξαμενόπλοιων, χύδην φορτίων και εμπορευματοκιβωτίων.
Τα στοιχεία της VesselsValue δείχνουν ότι οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν δαπανήσει 13,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε 59 πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου από το 2021, καθώς και περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια σε 41 πλοία μεταφοράς υγραερίου. Αυτό συγκρίνεται με τους Έλληνες πλοιοκτήτες που δαπάνησαν 12,2 δισ. δολάρια σε 167 δεξαμενόπλοια, 4,1 δισ. δολάρια σε 109 πλοία μεταφοράς χύδην φορτίων και 3,1 δισ. δολάρια σε 39 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο ίδιο χρονικό διάστημα.
"Σε μια δεκαετία που χαρακτηρίζεται από ασταθείς αγορές και τεκτονικές αλλαγές στη δυναμική της ναυτιλίας, οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν λάβει τολμηρές επενδυτικές θέσεις που θα μπορούσαν να διαμορφώσουν το μέλλον του παγκόσμιου εμπορίου", σχολίασε ο Dan Nash, αναπληρωτής διευθυντής αποτίμησης και ανάλυσης στη VesselsValue. «Οι Έλληνες πλοιοκτήτες σχεδιάζουν σαφώς μελλοντικές αυξήσεις στην προσφορά φυσικού αερίου και LNG στο παγκόσμιο ενεργειακό μείγμα με αυτές τις κερδοσκοπικές επενδύσεις».

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter