Παρ04252025

Last updateΠεμ, 24 Απρ 2025 7pm

Απογραφή ναυτικών

elliniki simaia-00Απογραφή ναυτικών θα διενεργηθεί στις 20 τρέχοντος, κατά την οποία θα απογραφούν Έλληνες και ξένοι ναυτικοί ναυτολογημένοι ή μη, που υπηρετούν σε πλοία με ελληνική ή ξένη σημαία, συμβεβλημένα με το Ν.Α.Τ., χωρητικότητας 100 ΚΟΧ και άνω.

Drewry: Συμπιέζονται οι ναύλοι των LNG Carriers

lng carriersH ζήτηση για υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) παραμένει αδύνατη ενώ η προσφερόμενη χωρητικότητα αυξάνει με αποτέλεσμα να συμπιέζεται η κερδοφορία των LNG Carriers συμπεραίνει σε τελευταία ανάλυση του ο Drewry. 

Κερδοφόρα πλεύση για την CMA - CGM

CMA CGM Parsifal 03Αύξηση εσόδων κατά 3,7% το δεύτερο τετράμηνο του έτους σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο αλλά και κίνησης εμπορευματοκιβωτίων κατά 8% εμφανίζει, σύμφωνα με τα ανακοινωθέντα στοιχεία η Γαλλικών συμφερόντων CMA - CGM.

ΕΛΣΤΑΤ: Μείωση δύναμης του εμπορικού στόλου - αύξηση της ολικής χωρητικότητας

greekflagΜείωση κατά 2,0% παρουσίασε η Δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου, από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, το μήνα Ιούνιο 2014 σε σύγκριση με την αντίστοιχη Δύναμη του Ιουνίου 2013, έναντι μείωσης 3,4% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2013 προς το 2012, όπως ανακοίνωσε σήμερα η ΕΛΣΤΑΤ.

Ο «ΠΡΩΤΕΑΣ» διασώζει 221 παράνομους μετανάστες

proteasΣε επιτυχή επιχείρηση διάσωσης 221 παράνομων μεταναστών ενεπλάκη το δεξαμενόπλοιο «ΠΡΩΤΕΑΣ», που βρίσκεται υπό την τεχνική διαχείριση της Tsakos Columbia Shipmanagement, το οποίο κατευθυνόταν έμφορτο από την Αίγυπτο στην Ιταλία, όταν ο πλοίαρχος Παναγιώτης Μέλλος, έλαβε οδηγίες από το MRCC Rome να αποκλίνει κατά 60 μίλια του λιμένα της Λιβύης Marsa Susa προκειμένου να διασώσει μετανάστες που επέβαιναν σε πλοίο που βρίσκονταν σε κίνδυνο.

2Μ: Αναμένοντας το Αμερικανικό «οκ»

container -887Το «οκ» των αρμόδιων Αμερικανικών αρχών φαίνεται πως αναμένει, εκτός απροόπτου, να λάβει η 2Μ σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας. Αξίζει να υπενθυμιστεί ότι οι Αμερικανικές αρχές είχαν συγκατανεύσει, όπως και οι Ευρωπαϊκές, στην περίπτωση της P3 η οποία ως γνωστόν «προσέκρουσε» στην άρνηση των Κινεζικών αρχών.

Ανοιχτοί οι ορίζοντες του ΕΣΠΑ

skaramagasΗ υλοποίηση αποδεικνύεται δυσκολότερη των εκάστοτε αποφάσεων και σχεδιασμών που αφορούν σε ναυτιλιακές δραστηριότητες. Ο λόγος για την περίπτωση του ΕΣΠΑ, όπου φαίνεται να διανοίγεται παράθυρο για τη μεσογειακή φορτηγό ναυτιλία αλλά και για την ακτοπλοΐα, σε συνέχεια παλαιότερων σχεδιασμών που έλκουν χρονικά από τα μέσα της περιόδου ύπαρξης ως αυθύπαρκτου υπουργείου, του υπουργείου Αιγαίου.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ