Πεμ07102025

Last updateΠεμ, 10 Ιουλ 2025 1pm

Α. Νταλακογιώργος: Παραποιημένα τα στοιχεία του Υ.Ν.Α. για τη Ποντοπόρο

dalakogiorgos-penen-00Για παραποίηση στοιχείων κάνει λόγο σε δήλωση του ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού, Α. Νταλακογιώργος, με αφορμή την πρόσφατα δημοσιοποιηθείσα ανακοίνωση του υπουργείου, όπου γίνεται αναφορά στο τεχνικό νηολόγιο.

M. Βαρβιτσιώτης: Βελτιώνεται το ποιοτικό προφίλ του ελληνικού νηολογίου

vavritsiotis-navigatorΤην επίσημη έναρξη των εργασιών του 14ου ναυτιλιακού συνεδρίου «Navigator 2014 - The Shipping Decision Makers Forum» με τίτλο κήρυξε, σήμερα, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.

Η ποιότητα στη Ναυτιλία στο επίκεντρο της τριμερούς συνάντηση μεταξύ πλοιοκτητών, ναυπηγών και νηογνωμόνων

odense nafpigeiaΗ ποιότητα ήταν το βασικό στοιχείο των συζητήσεων που διεξήχθησαν κατά την Ετήσια Τριμερή Συνάντηση μεταξύ πλοιοκτητών, ναυπηγών και νηογνωμόνων η οποία πραγματοποιήθηκε στη Σαγκάη στις 30 και 31 Οκτωβρίου 2014.

Συμμετοχή Π.Ν.Ο. στην 24ωρη Γενική Απεργία της ΓΣΕΕ την Πέμπτη 27 /11

PNOΤη συμμετοχή της στην 24ωρη Γενική Απεργία της ΓΣΕΕ την Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014, με Πανελλαδική απεργία των πληρωμάτων σε όλες τις κατηγορίες πλοίων με έναρξη την 00.01 και λήξη την 24.00 ανακοίνωσε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.

ΤτΕ: Αυξήθηκε το ναυτιλιακό συνάλλαγμα

naftiliako-sinallagmaΑυξημένο στο ποσό των 7.452,3 δισ. ευρώ ήταν το ναυτιλιακό συνάλλαγμα που εισέρρευσε στη χώρα μας το πρώτο εξάμηνο του 2014, έναντι 5,826 δισ. ευρώ το αντίστοιχο εξάμηνο του 2013, σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος (ΤτΕ).

ΕΛΣΤΑΤ: Μείωση 2% του εμπορικού στόλου το Σεπτέμβριο

elliniki simaia-00Μείωση κατά 2% παρουσίασε η δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου, από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, το μήνα Σεπτέμβριο 2014 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Σεπτεμβρίου 2013, έναντι μείωσης 2,8% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2013 προς το 2012.

Στις «ροές» του LNG η ναυτιλία

lngTanker-470x315Αέριοι ρύποι, καθαρότερα καύσιμα, περιεκτικότητα σε θείο, ειδικές περιοχές με ειδικό καθεστώς αέριων ρύπων, «ραφιναρισμένα» καύσιμα και κόστος. Όλα αυτά μαζί απασχολούν εδώ και καιρό και έντονα μάλιστα τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα η οποία εκ νέου «στρέφει το βλέμμα» στο LNG ως καύσιμου πρόωσης των πλοίων.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ