Δευ12232024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Βελτιώθηκε ο Δείκτης Ευτυχίας των Ναυτικών το 2022

0Seafarers HappinessΟ τελευταίος Δείκτης Ευτυχίας των Ναυτικών, που δημοσιεύθηκε από το The Mission to Seafarers στα τέλη Ιανουαρίου αποκαλύπτει ότι τα μέσα επίπεδα ευτυχίας των ναυτικών το τελευταίο τρίμηνο του 2022 έφτασαν τα 7,69/10, από 7,3 με τα επίπεδα να αυξάνονται σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες, αντανακλώντας τη συνεχιζόμενη ανοδική τάση που παρατηρήθηκε καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους.

Βελτιώθηκαν οι «σκάτζες»

0naytikoiO Neptune Declaration Crew Change Indicator για το τέταρτο τρίμηνο του 2022 δείχνει ότι το 2,7% των ναυτικών εξακολουθούν να είναι κολλημένοι σε πλοία μετά τη λήξη του συμβολαίου τους, καταγράφοντας μια πτώση 0,6 ποσοστιαίων μονάδων σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο.

Οι νέες τάσεις στον κλάδο της Ναυτιλίας

0pwcΣτην ετήσια εκδήλωση της PwC Ελλάδας «The Annual PwC Update for Shipping Industry Finance Professionals», η οποία πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες στο ξενοδοχείο InterContinental Athenaeum Athens, 120 στελέχη της Ναυτιλίας είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν, να ανταλλάξουν απόψεις και να ενημερωθούν από τους έμπειρους συμβούλους της PwC αναφορικά με τις εξελίξεις στον Κλάδο, τις αναδυόμενες λογιστικές και χρηματοοικονομικές προκλήσεις αλλά και τις νέες τάσεις της αγοράς.

Δικαιώθηκε η πρόβλεψη…

veniamis 770Ήταν τα «μακρινά» Ποσειδώνια του 2018 όταν για το θέμα των «νέων» ναυτιλιακών καυσίμων ο τότε πρόεδρος της Ε.Ε.Ε. Θεόδωρος Βενιάμης στην καθιερωμένη συνέντευξη σχεδόν «προφητικά» είχε κάνει λόγο για το «αλαλούμ» που συμβαίνει σε διεθνές επίπεδο με το θέμα των ραφιναρισμένων καυσίμων, των προσμείξεων διαφόρων τύπων με στόχο τη μείωση των εκπομπών αέριων ρύπων σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι τα πλοία θα μείνουν «καραβοφάναρο» γιατί δεν είναι σίγουρο αν τα νέα καύσιμα επαρκούν και είναι ασφαλή.

Ναυτικά Χρονικά: Οι Εταιρείες Διαχείρισης Πλοίων του Πειραιά/Αθήνας στο Μικροσκόπιο

0γκρατιαΗ ανάλυση των πρόσφατων στοιχείων σχετικά με το μέγεθος και τα βασικά χαρακτηριστικά του στόλου των ναυτιλιακών επιχειρήσεων που βρίσκονται στον Πειραιά επιβεβαιώνει ότι ο Πειραιάς και το 2022 αποτέλεσε σημαντικό διαχειριστικό κέντρο της παγκόσμιας ναυτιλίας και κύριο επιχειρηματικό hub του ελληνόκτητου στόλου.

Ο «μαύρος στόλος»

0tankerΗ μείωση του αριθμού πλοίων μεταφοράς πετρελαιοειδών που δεν οδηγήθηκαν στα διαλυτήρια αλλά και οι αγοραπωλησίες που σημειώθηκαν το τελευταίο διάστημα έχουν οδηγήσει διεθνείς οίκους ανάλυσης στο συμπέρασμα ότι έχει σχηματοποιηθεί ένας στόλος ο οποίος και θα «εξυπηρετήσει» τη διακίνηση πετρελαιοειδών από την Ρωσία μετά την επιβολή των μέτρων που έχουν ανακοινωθεί.

Σε χαμηλό δεκαετίας οι διαλύσεις το 2022

90009dialitirioΣτους υψηλούς ναύλους που κατέστησαν επικερδή τη συνέχιση της λειτουργίας παλαιότερων πλοίων αποδίδεται η μείωση του αριθμού των πλοίων που οδηγήθηκαν στα διαλυτήρια της Ασίας το περασμένο έτος.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ