Δευ12232024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Με χαμηλούς ρυθμούς οι διαλύσεις

0διαλυτήριοΜόνο 28 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχουν πάει για παλιοσίδερα μέχρι στιγμής το 2023 σύμφωνα με τα στοιχεία του Alphaliner γεγονός που προϊδεάζει ότι η αγορά scrap εξακολουθεί να κινείται με χαμηλούς ρυθμούς.

Όλα τα καύσιμα «στο τραπέζι»

0BunkeringΤίποτα δεν έχει ξεκαθαρίσει στον ορίζοντα των «πράσινων καυσίμων» για την ναυτιλία καθώς μέχρι ώρας οι επιλογές δεν δείχνουν μία σαφή κατεύθυνση ως προς το ποιο καύσιμο θα καταστεί κυρίαρχο στην «πράσινη μετάβαση».

Το 43,5% των πλοίων σε παγκόσμιο επίπεδο ναυπηγούνται σε κινεζικά ναυπηγεία

0ΚιναΝαυπηγείοΗ βιομηχανία της ναυπήγησης πλοίων στην Κίνα συνέχισε να έχει έναν ηγετικό ρόλο παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023, διασφαλίζοντας το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς στο ναυπηγικό τομέα, αλλά και των νέων παραγγελιών, όπως έδειξαν χθες, Τετάρτη, τα στοιχεία του αναφερόμενου τομέα.

Μόνο πέντε boxships πήγαν για scrap όλο το 2022

box trader 1Στο ενδεχόμενο να προκύψει πλεονάζον δυναμικό στο τομέα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων κατά το τρέχον έτος εστιάζουν αναλύσεις που επικεντρώνουν στην ακόρεστη όρεξη των μεγάλων ναυτιλιακών εταιριών να παραγγέλλουν πλοία με μεταφορικές ικανότητες άνω των 24.000 TEU’s.

Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ για τα ναυτικά ατυχήματα το 2022

0777προσάραξηΗ Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοινώνει τα αποτελέσματα της έρευνας για τα ναυτικά ατυχήματα ελληνικών εμπορικών πλοίων, 100 ΚΟΧ (Κόροι Ολικής Χωρητικότητας) και άνω και της έρευνας για τα άτομα που έπαθαν ατύχημα σε πλοία και σε θαλάσσιες περιοχές ευθύνης των λιμενικών αρχών του έτους 2022.

Clarksons: Το 47% του βιβλίου παραγγελιών είναι για πλοία εναλλακτικών καυσίμων

0BunkeringΤα πλοία εναλλακτικών καυσίμων αντιπροσώπευαν περίπου το 60% των νέων παραγγελιών από τις αρχές του 2022 σε GT, κυρίως λόγω παραγγελιών πλοίων διπλού καυσίμου LNG και όλο και περισσότερο μεθανόλης, και τώρα αντιπροσωπεύουν το 5% του στόλου GT και το 47% του βιβλίου παραγγελιών, δείχνουν τα στοιχεία του Clarksons.

Απώλειες διελεύσεων

0ΠαναμάςΗ Αρχή της Διώρυγας του Παναμά προβλέπει μείωση του όγκου φορτίου για το οικονομικό έτος 2023 λόγω ενός συνδυασμού γεωπολιτικών εντάσεων και αλλαγών στις ναυτιλιακές οδούς.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ