Σαβ05182024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Εμπορευματοκιβώτια: Πτωτικά όγκοι και ναύλοι

box trader 1Oι παγκόσμιοι όγκοι εμπορευματοκιβωτίων το 2022 θα τελειώσουν περίπου 4% χαμηλότερα από ό, τι το 2021 εκτιμά ο BIMCO. Οι προοπτικές ανάπτυξης για το 2023 φαίνονται επίσης υποτονικές λόγω των χαμηλών προοπτικών για την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη.

McKinsey & Company: «Η Ναυτιλία στην εποχή της βιωσιμότητας»

0Cpt Rajesh UnniΈνα από τα πιο σύνθετα και πιεστικά ζητήματα για τον κλάδο της ναυτιλίας παγκοσμίως, αυτό της βιωσιμότητας, έθεσε επί τάπητος η διεθνής συμβουλευτική εταιρεία McKinsey & Company, σε εκδήλωση που πραγματοποίησε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ).

Σε συνέδριο του ICS «ακτινοσκοπήθηκαν» οι τάσεις στη ναυτιλία

0Πλ45Το «μέλλον» της ναυτιλίας ήταν το επίκεντρο συζήτησης στη διάρκεια 17ου συνεδρίου που διοργάνωσε το ελληνικό παράρτημα του Institute of Chartered Shipbrokers (ICS) που διοργανώθηκε την Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου στο Ίδρυμα Ευγενίδου, με θέμα «Προχωράμε μπροστά με τον κόσμο σε αναταραχή».

EMSA: Το 2021 αναφέρθηκαν 2.637 θαλάσσια ατυχήματα

0EMSAΣτατιστικά στοιχεία για τα σημειωθέντα ναυτικά ατυχήματα δημοσιοποίησε ο EMSA.

Lloyd's List's One Hundred People

0LandingΗ 13η έκδοση του Lloyd's List's One Hundred People, που κατατάσσει την επιρροή και τη δύναμη στη ναυτιλία, περιλαμβάνει επώνυμα στελέχη της ναυτιλιακής κοινότητας της χώρας. Το φετινό Top 100 της Lloyd's List απεικονίζει μια βιομηχανία που αγωνίζεται για την «πράσινη» μετάβαση.

«Μικρός» ο στόλος των LNG carriers

0LNGΤο ενεργειακό έφερε σχεδόν «απότομα» στο προσκήνιο το σύνολο των θεμάτων που σχετίζονται με τα LNG carriers εμφανίζοντας μια έλλειψη στο ισοζύγιο προσφοράς ζήτησης εξ αιτίας του υφιστάμενου στόλου που δεν επαρκεί για την κάλυψη των αναγκών που προέκυψαν ως απότοκο της σύρραξης Ρωσίας Ουκρανίας.

75 δις λίρες το κόστος που για την ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας του Ηνωμένου Βασιλείου

rupoi ploion6Μια έκθεση που εκπονήθηκε από την Marine Capital Ltd, με την υποστήριξη της UMAS και του Lloyd's Register (LR), εκτιμά ότι θα απαιτηθούν επενδύσεις περίπου 75 δισεκατομμυρίων λιρών τις επόμενες τρεις δεκαετίες για τη μετάβαση του ναυτιλιακού τομέα του Ηνωμένου Βασιλείου στους αέριους ρύπους στο καθαρό μηδέν.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ