Παρ04182025

Last updateΔευ, 21 Απρ 2025 3pm

Μόνο το 5%...

rupoi ploion6Μια νέα έκθεση αποκάλυψε ότι ενώ είναι δυνατό τα καύσιμα μηδενικών εκπομπών να αποτελούν το 5% των καυσίμων της διεθνούς ναυτιλίας έως το 2030 για τον στόχο της ναυτιλίας ωστόσο το παράθυρο ευκαιρίας θα κλείσει σύντομα και απαιτείται ταχεία δράση από τη βιομηχανία.

«Καμπανάκι» κινδύνου για την κυβερνοασφάλεια στη ναυτιλία

0Κυβ45Η ναυτιλία είναι ένας συναρπαστικός και σχετικά εύκολος στόχος για τους χάκερ στον κυβερνοχώρο που αναζητούν μια γρήγορη συγκίνηση, καταλήγει μια νέα έκθεση που διερευνά την κατάσταση της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο στη ναυτιλιακή βιομηχανία.

Μελέτη ΙΟΒΕ: Στο 7,9% η συνολική επίδραση της ναυτιλίας στο ΑΕΠ

0ΙΟΒΕaΗ σύνδεση της ναυτιλίας με την οικονομία της χώρας εξακολουθεί ζητούμενο. Στην μελέτη του ΙΟΒΕ που παρουσιάστηκε νωρίτερα σήμερα εξάγονται πολύτιμα συμπεράσματα για την δυναμική της ελληνόκτητης ναυτιλίας ενώ παρουσιάζεται και ο κίνδυνος για το εθνικό νηολόγιο καθώς την τελευταία δεκαετία, η ελληνική σημαία έχει απωλέσει περίπου το 25% της δύναμής της, με το μεγαλύτερο τμήμα της παραπάνω επίδοσης να προέρχεται από τα μεγαλύτερα σε χωρητικότητα πλοία (άνω των 30 χιλ. ΚΟΧ), τα οποία εγγράφονται σε άλλα νηολόγια.

«Απίστευτα» μεγέθη…

ship emissions 12Τα ασύλληπτα μεγέθη που θα απαιτηθούν σε πλοία και πράσινα καύσιμα για να επιτευχθούν οι στόχοι του ΙΜΟ για την απανθρακοποίησης της ναυτιλίας περιγράφει ο Ιαπωνικός Νηογνώμονας.

Την έκθεση για το Port State Control 2022 δημοσίευσε το Paris MoU

0Paris MOUαΤο Μνημόνιο Συνεννόησης του Παρισιού δημοσίευσε την Ετήσια Έκθεσή του για το 2022. Σύμφωνα με τα στοιχεία το 2022 εκδόθηκαν 10 εντολές άρνησης πρόσβασης (απαγορεύσεις). Πρόκειται για σημαντική μείωση σε σύγκριση με τις 25 απαγορεύσεις που εκδόθηκαν το 2019.

LR:Η έλλειψη χωρητικότητας και ικανότητας ναυπηγείων θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο τις φιλοδοξίες απανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας

asiatika nafpigeia 12Έκθεση της Lloyd's Register (LR) σχετικά με την κατάσταση της τεχνολογίας, της ολοκλήρωσης και της συμμόρφωσης, παράλληλα με την επιχειρηματική σκοπιμότητα για τη μετασκευή πλοίων, διαπίστωσε ότι οι ανησυχίες σχετικά με την ικανότητα επισκευής και τη χωρητικότητα των ναυπηγείων θα μπορούσαν να εμποδίσουν την υιοθέτηση τεχνολογίας εναλλακτικών καυσίμων στα υπάρχοντα πλοία.

+ 28 δις δολάρια…

rupoi ploion6Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της UNCTAD, η μετάβαση στην απανθρακοποιημένη ναυτιλία θα απαιτήσει σημαντική οικονομική δέσμευση. Ο οργανισμός εκτιμά ότι θα χρειαστούν επιπλέον 8 έως 28 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως για να επιτευχθεί πλήρης απαλλαγή των πλοίων από τον άνθρακα έως το 2050.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ