Δευ09162024

Last updateΔευ, 16 Σεπ 2024 7pm

Ποια 24άρια; Έρχονται τα 27άρια…

0SDARI

Ο χειρότερος «εφιάλτης» για τους διαχειριστές λιμενικών υποδομών όσον αφορά στο μέγεθος των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και το μέγεθος των γερανογεφυρών που θα απαιτήσουν για την εξυπηρέτησή τους γίνεται πραγματικότητα. Στην SMM στο Αμβούργο εμφανίστηκαν σχέδια για πλοία 27.500 TEU’s γεγονός που ήδη έχει πυροδοτήσει ένα νέο κύκλο συζητήσεων για τα λιμάνια, τους εξοπλισμούς τους αλλά και για το ποια εταιρία τακτικών γραμμών θα παραγγείλει πρώτη το «μεγαθήριο». Αξίζει να σημειωθεί ότι το Ινστιτούτο Έρευνας και Σχεδιασμού Πλοίων της Σαγκάης της China State Shipbuilding Corporation (CSSC) έλαβε κατ 'αρχήν έγκριση για ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου LNG 27.500 TEU's, περισσότερο από 3.000 TEU's μεγαλύτερο σε χωρητικότητα από τα υπάρχοντα μεγαλύτερα boxships που πλέουν τώρα. 

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter