Πεμ12192024

Last updateΤετ, 18 Δεκ 2024 5pm

Αναζητούνται κεφάλαια 48 δισ για τα ευρωπαϊκά λιμάνια

0valencia portΚεφάλαια της τάξης των 48 δις έχει αποτιμηθεί ότι θα απαιτηθούν από τα ευρωπαϊκά λιμάνια ώστε αυτά να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις των νέων δεδομένων του διεθνούς εμπορίου αλλά και της προστασίας του περιβάλλοντος.

Αλλαγές στις μεταφορές ελέω Brexit;

0Dover1Αλλαγές στις μεταφορές εκτιμούν ότι θα επιφέρει το Brexit για ένα σημαντικό όγκο φορτίων που σήμερα διακινούνται με φορτηγά οχήματα και μεταφέρονται από επιβατηγά-οχηματαγωγά μεταξύ λιμένων της Β. Ευρώπης και της Βρετανίας.

«Ξημερώνει» θέσεις εργασίας…

cosco arxeioΤο πολυσυζητημένο και διελθέν από «σαράντα κύματα» των προηγούμενων συνεδριάσεων της ΕΣΑΛ master plan της ΟΛΠ-COSCO που θα κατατεθεί επίσημα τις επόμενες ώρες ανοίγει ένα σημαντικό αριθμό θέσεων εργασίας.

«Τορπίλη» η λιμενική πολιτική για ακτοπλοΐα- κρουαζιέρα

0MEIN SCHIFFΟυδείς κομίζει γλαύκα ες Πειραιά καθώς τα γεγονότα της Σαμοθράκης απέδειξαν για μία ακόμη φορά ότι η από δεκαετιών «ρηχή αντιμετώπιση» της λιμενικής πολιτικής αποτελεί αιτία προβλημάτων.

Ήρθαν νωρίτερα τα… χριστουγεννιάτικα

01075885 εμπορευματοκιβωτίαΔεν θα υπάρξει καταγραφή κορύφωσης της κίνησης στα εμπορευματοκιβώτια μεταξύ Κίνας- ΗΠΑ φέτος εκτιμούν αναλυτές του τομέα που παραμένουν εστιασμένοι στα απόνερα που δημιουργεί ο εμπορικός πόλεμος Κίνας- ΗΠΑ.

Πρώτο στη Μεσόγειο αλλά με… τραίνο πρώτο και στην Ευρώπη

eborevmatokivotia maerskΕίναι ήδη... πρώτο στη κατάταξη της Μεσογείου αλλά με... τραίνο, συνδυαστικά, θα καταστεί σύμφωνα με εκτιμήσεις πρώτο και στην ευρωπαϊκή κατάταξη των λιμένων ο Πειραιάς που σήμερα «απειλεί» την τρίτη θέση που «κατέχει» το λιμάνι του Αμβούργου.

«Σήμανε η ώρα» του master plan

00007ΠΑΓΌΔΑΜετά τη θετική τροπή, ελέω ΚΑΣ, που έλαβε η επένδυση στο «ελληνικό» τα βλέμματα των διεθνών επενδυτών και όχι μόνο στρέφονται στους χειρισμούς που εικάζεται ότι θα ξεκινήσουν τις επόμενες ώρες για το master plan του ΟΛΠ-COSCO.

Χάος μηνών αλλά πόσων;

0Dover Για χαοτική κατάσταση μηνών, χωρίς ωστόσο να προσδιορίζεται το χρονικό εύρος, γίνεται λόγος για την no deal' Brexit εποχή στα Βρετανικά λιμάνια.

Εντάξει τα 23άρια αλλά προσεχώς τα… μεγαλύτερα;

0Photo 2Η πρόσφατη διέλευση του 23,756 TEU’s MSC Gulsun από τη διώρυγα του Suez το οποίο και κατέπλευσε σήμερα στο Ισπανικό λιμάνι του Algeciras προερχόμενο από την Κίνα μπορεί να «δικαίωσε» την «διεύρυνση» της διώρυγας αλλά άνοιξε νέο κύκλο συζητήσεων για τα μεγέθη των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

«Ψάχνουν» μοντέλο να αποφύγουν το… χάος

0Dover1Πυρετώδεις είναι πλέον οι διαδικασίες στη Βρετανία για την αναζήτηση του μοντέλου που θα αποτρέψει χαοτικές καταστάσεις στα λιμάνια την 1η Νοεμβρίου οπότε ουσιαστικά θα έχει εισέλθει η χώρα στην μετά Brexit εποχή.

«Της τρελής…» στα Βρετανικά λιμάνια;

0DOVER 1Ούτε μία ούτε δύο ούτε δέκα αλλά διακόσιες και πλέον προτάσεις-συστάσεις έχει καταθέσει το Confederation of British Industry ενόψει Brexit σε μία προσπάθεια να αποφευχθεί μια χαοτική κατάσταση από την ενεργοποίηση των τελωνειακών και άλλων ελέγχων.

Τα «σύννεφα» και τα λιμάνια

0portrijekaΕίναι δυνατόν οι επενδύσεις στην ψηφιακή τεχνολογία να μειώσουν την έκταση των επενδύσεων που δυνητικά μπορούν να κάνουν τα λιμάνια;

Δεν είναι όλα… «πράσινα»

0rotterdamΔεν έφτασαν οι «φρενήρεις κούρσες» εξοπλισμών και βελτίωσης βυθισμάτων, ούτε και οι αναθεωρήσεις των εμπορευματικών ροών από το διεθνές εμπόριο και τις ναυτιλιακές «συμμαχίες» που προκάλεσαν πονοκεφάλους στα επιτελικά στελέχη των λιμένων «κατέπλευσαν» και οι συζητήσεις για τα «πράσινα» λιμάνια.

Κατάπλους στην ψηφιακή εποχή για λιμάνια της Ευρώπης-Αρχή από… Valencia

0digitalsignatureΨηφιακή σύγκλιση στον λιμενικό ορίζοντα των ευρωπαϊκών λιμένων που ετοιμάζονται να εισέλθουν στο iT4.

Πιέσεις στο transhipment…

0Tanger MedΙσχυρές πιέσεις στο transhipment της Δυτικής Μεσογείου εκτιμάται ότι θα προκαλέσει η ενεργοποίηση του Tanger Med της APM Terminals που βρίσκεται στις ακτές της Β. Αφρικής.

Σ. Θεοφάνης: «Δεν κρατιέται λιμάνι χωρίς σιδηρόδρομο…»

0trianose«Δεν κρατιέται λιμάνι χωρίς σιδηρόδρομο...». Με αυτή την «αφοπλιστική...» τοποθέτηση απάντησε ο εκτελεστικός πρόεδρος του δ.σ. του ΟΛΘ κ. Σ. Θεοφάνης σε ερώτημα που έθεσε κατά τη διάρκεια της πρόσφατής συνέντευξης για την πορεία και τα επενδυτικά σχέδια του Οργανισμού το “theseanation.gr”.

Σπάει οσονούπω η πρωτοκαθεδρία των λιμένων της Β. Ευρώπης - «Καλπάζει» ο Πειραιάς

05 53934CoscoPiraeus800x454Αμβούργο, Ρότερνταμ, Αμβέρσα και Μπεμερχάβεν. Τα στοιχήματα έχουν ήδη τεθεί για το ποίο από τα λιμάνια  με «πρόσωπο» στη Μεσόγειο θα σπάσει την σταθερή για δεκαετίες πρωτοκαθεδρία των τεσσάρων λιμένων της Β. Ευρώπης στην κατάταξη των container terminal.

«Παγκόσμιος πόλεμος» για ένα λιμάνι…

0ALEXANDROUPOLILIMANIΑμερικανικοί, Καναδικοί, Βρετανικοί, Κινεζικοί, και όχι μόνο, επενδυτικοί κύκλοι διατηρούν «καρφωμένο το βλέμμα τους» στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης η γεωπολιτική σημασία του οποίου ημέρα με την ημέρα αποκτά επιπρόσθετο ενδιαφέρον.

Εκατόν πενήντα χιλιάδες «επικίνδυνα κουτιά»

0koytiΚοντά στα 150.000 «επικίνδυνα» εμπορευματοκιβώτια ταξιδεύουν ανά έτος σύμφωνα με τις πρόσφατες αποτιμήσεις του Hapag-Lloyd’s Cargo Patrol system.

«Βροχή» τα… MOU

0rotterdam«Βροχή» ... MOU στο λιμενικό τομέα. Το τελευταίο διάστημα μικρές και μεγάλες συμφωνίες συνεργασίας μεταξύ λιμένων σε επίπεδο τεχνογνωσίας κυρίως στο πεδίο των ψηφιακών τεχνολογιών με την υπογραφή MOU αποκαλύπτει τη σημασία που δίνουν τα λιμάνια στην επιτυχή είσοδό τους στην «ψηφιακή εποχή».

Τα «σύννεφα», οι πλατφόρμες και το κόστος

088CMPχονκκονγκΙδιαίτερης σημασίας αποκτά η προτροπή της Κινεζικής κυβέρνησης προς τα λιμάνια της χώρας να επιταχύνουν την είσοδο της ψηφιακής τεχνολογίας προκειμένου να βελτιώσουν συνολικά την επιχειρησιακή εικόνα τους αλλά και να μειώσουν τα κόστη λειτουργίας.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter