«Της τρελής…» στα Βρετανικά λιμάνια;
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 29 Ιουλίου 2019 19:04
Ούτε μία ούτε δύο ούτε δέκα αλλά διακόσιες και πλέον προτάσεις-συστάσεις έχει καταθέσει το Confederation of British Industry ενόψει Brexit σε μία προσπάθεια να αποφευχθεί μια χαοτική κατάσταση από την ενεργοποίηση των τελωνειακών και άλλων ελέγχων. Από τα στοιχεία διαφαίνεται ότι οι διαδικασίες λήψης μέτρων δεν έχουν προχωρήσει με την ανάλογη ταχύτητα του χρόνου που «τρέχει» προς τις 31 Οκτωβρίου. Το «άτακτο» Brexit συνεχίζει να «τρομοκρατεί» μερίδα των παραγωγικών τάξεων της Βρετανίας αλλά και του συστήματος των συνδυασμένων μεταφορών καθώς υπολογίζεται ότι κανένα σύστημα ψηφιακό ή μη είναι προετοιμασμένο να «σηκώσει» τον όγκο της γραφειοκρατίας που για ορισμένα λιμάνια εκτιμάται ότι θα εκατονταπλασιαστεί. Μόνο το λιμάνι του Ρότενταμ ετησίως διαχειρίζεται κάπου 40 εκατομμύρια τόνους εμπορευμάτων προς και από τη Βρετανία οι οποίοι και θα πρέπει να συνοδεύονται πλέον από τα δηλωτικά των τελωνειακών και άλλων ελέγχων. Ανάλογη χαοτική κατάσταση αναμένεται και στα λιμάνια «πύλες» για την Βρετανία όπως είναι το Ντόβερ με την επιβατική κίνηση και τα φορτηγά οχήματα αλλά και στους σταθμούς του γιουροτούνελ όπου οι επιβάτες των συρμών θα πρέπει να ελεγχθούν. Οι Τελωνειακοί πάντως έλεγχοι θα απαιτήσουν προσωπικό και αυτό σύμφωνα με εκτιμήσεις θα επιφέρει και αυξήσεις στα τέλη διέλευσης αφούθα πρέπει να συνυπολογιστεί το κόστος των αμοιβών.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.