Τετ05082024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ ΛΣ- ΕΛ.ΑΚΤ. – ΚΕ.ΜΕ.Α.

Σε υπογραφή Μνημόνιου Συνεργασίας που θέτει ένα πλαίσιο στενότερης συνεργασίας, προχώρησε το Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και το Κέντρο Μελετών Ασφάλειας (ΚΕ.ΜΕ.Α.) του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη.

Βαρβιτσιώτης: Τα χρέη δεν είναι της ποντοπόρου

varvitsiotis-78«Το ποσό των 17.890.000 ευρώ που χαρακτηρίζεται, με τυπικά κριτήρια (λόγω καταβολής των εισφορών σε συνάλλαγμα και λόγω χωρητικότητας των πλοίων άνω των 500 κ.ο.χ.), ως οφειλή της ποντοπόρου ναυτιλίας, αφορά κυρίως σε οφειλές εταιρίας κρουαζιερόπλοιων (που εκκρεμούν δικαστικά) και όχι σε οφειλές της ποντοπόρου εμπορικής ναυτιλίας.»

ΝΑΤ : Επιβεβαιώνει πλήρως το TheSeaNation για τις δήθεν οφειλές της ποντοπόρου ναυτιλίας

ploio-elliniki-simaiaΣε πλήρη επιβεβαίωση του χθεσινού ρεπορτάζ του TheSeaNation για τις «οφειλές» της ποντοπόρου ναυτιλίας προς το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο στις οποίες αναφέρθηκε προχθές ο υπουργός Εργασίας κ. Ι. Βρούτσης, προχώρησε σήμερα το ΝΑΤ με ανακοίνωση του, με την οποία διευκρινίζει επακριβώς τι σημαίνουν οι οφειλές ύψους 17,9 εκατ. Ευρώ που αποδίδονται λανθασμένα στην ποντοπόρο ναυτιλία γενικά.

«Ούτε σεντς δε χρωστά ποντοπόρο φορτηγό πλοίο κάθε τύπου σε ΝΑΤ ή άλλο ασφαλιστικό οργανισμό ναυτικών» - Λάθος στοιχεία έδωσε ο υπουργός Εργασίας Ι. Βρούτσης

thalassa 2013 8 1 12 56 36 b2«Ούτε ένα σεντς δεν χρωστά στο Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο ή άλλο ασφαλιστικό οργανισμό της Ελληνικής ναυτιλίας ποντοπόρο εμπορικό πλοίο, κάθε τύπου (φορτηγά, δεξαμενόπλοια, κ.ο.κ.) , που ανήκει σε Έλληνα διαχειριστή», τονίζουν οι πηγές του TheSeaNation από την ποντοπόρο ναυτιλία, με αφορμή την απάντηση την οποία έδωσε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Γιάννης Βρούτσης σε ερώτηση βουλευτών του ΚΚΕ για τις οφειλές των εφοπλιστών προς το ΝΑΤ, το ΚΕΑΝ και τα Ταμεία Προνοίας τους.

Ρότα scrap για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιωβτίων

scrap-009Ρότα για τα διαλυτήρια παίρνουν πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, είτε λόγω της γρήγορης ανανέωσης του στόλου που είναι σε εξέλιξη είτε λόγω απόσυρσης, εξαιτίας της δρομολόγησης μεγαλύτερων πλοίων σε μεταφορική ικανότητα teu.

Petrofin: «Ψαλιδισμένη» η ναυτιλιακή χρηματοδότηση

naftilia-5701Μειωμένη κατά 6,5% ήταν η ελληνική ναυτιλιακή χρηματοδότηση το 2013, σύμφωνα με την σχετική έρευνα της Petrofin, η οποία παρουσίασε για 13η συνεχόμενη χρονιά μια εκ βαθέων επισκόπηση – ανάλυση των χαρτοφυλακίων των τραπεζικών δανείων της ελληνικής Ναυτιλίας.

Ασία – Ευρώπη: Προσεχώς αυξήσεις

Container-00Η ανάπτυξη της κίνησης στις γραμμές Ασίας – Ευρώπης σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις είναι η αιτία που ωθεί τις μεγάλες εταιρείες που καλύπτουν τις εν λόγω γραμμές, να προχωρήσουν στο προσεχές διάστημα σε αύξηση των χρεώσεων κατά μονάδα.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ