Τετ04232025

Last updateΤετ, 23 Απρ 2025 1pm

Στα χνάρια του Alang το Sachana

0ΔιαλυτήριοΜε “προδιαγραφές” Alang θα επανενεργοποιηθεί το διαλυτήριο πλοίων του Sachana στο Jamnagar καθώς φαίνεται πως επιλύθηκαν περιβαλλοντικής σημασίας προβλήματα ενώ βασικός στόχος είναι να λειτουργήσουν σύμφωνα με τις απαιτήσεις των προτύπων SRR της ΕΕ.

Θα τεστάρει το ΒΗΟ η ΗΜΜ

0HMM AlgecirasΈτοιμη να τεστάρει το bio-heavy oil είναι η HMM σε πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του στόλους της στο πλαίσιο της προσπάθειας εξεύρεσης του «ιδανικού» καυσίμου για την μείωση των αέριων ρύπων των πλοίων και τον εκμηδενισμό του CO2.

Καύσιμα με επικίνδυνες συγκεντρώσεις ιζημάτων…

0BunkeringΚαύσιμα πλοίων που συμμορφώνονται με το όριο θείου του ΙΜΟ για το 2020 που παρέχεται από το Ρότερνταμ, το Άμστερνταμ, την Αμβέρσα και τη Σιγκαπούρη βρέθηκαν να περιέχουν επίπεδα ιζημάτων πέραν του ορίου που καθορίζεται από ένα βιομηχανικό πρότυπο.

Η Σαουδική Αραβία απαγόρευσε τα open-loop scrubbers

0open loop scrubber systemΗ Σαουδική Αραβία απαγόρευσε τα open-loop scrubbers στα λιμάνια και τα χωρικά της ύδατα, διευρύνοντας τον κατάλογο των χωρών που έχουν απαγορεύσει το συγκεκριμένο σύστημα καθαρισμού των καυσαερίων των πλοίων.

AIP από τον ClassNK έλαβε το «Seawing»

0Seawing InstallationApproval in Principle (AIP) έλαβαν η Kawasaki Kisen Kaisha (K Line) και η Airseas SAS από τον ClassNK για το σύστημα «Seawing».

Παρέμβαση INTERCARGO για το ατύχημα του M/V Wakashio

0wakashio 1Η INTERCARGO εξέφρασε με ανακοίνωσή της τη συμπάθειά της προς τον λαό του Μαυρίκιου καθώς αντιμετωπίζει την κατάσταση έκτακτης περιβαλλοντικής ανάγκης που κηρύχθηκε ως αποτέλεσμα της προσάραξης του M/V Wakashio.

Μαυρίκιος: Κόπηκε στα δύο το φορτηγό πλοίο

0tanker 0Το ιαπωνικό φορτηγό πλοίο MV Wakashio, που είχε εξοκείλει σε έναν ύφαλο στον Μαυρίκιο, με αποτέλεσμα να χυθούν στη θάλασσα 1.000 τόνοι καυσίμου, κόπηκε στα δύο, ανακοίνωσε σήμερα η διαχειρίστρια εταιρεία Mitsui OSK Lines.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ