Η έρευνα του BIMCO και η πρόταση ICS και η Intercargo
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 06 Σεπτεμβρίου 2021 08:12
Ο BIMCO ξεκινά νέα έρευνα με στόχο τη συλλογή πληροφοριών από τους πλοιοκτήτες σχετικά με την αποτελεσματικότητα των anti-fouling systems (AFS). Οι πληροφορίες που θα συγκεντρωθούν θα βοηθήσουν την BIMCO να παράσχει στην πράξη πραγματικές πληροφορίες στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ) σχετικά με τη διαχείριση των βιοκαυσίμων
Το θέμα της πρόωσης με βιοκαύσιμα βρίσκεται όλο και περισσότερο στην ημερήσια διάταξη του ΔΝΟ και αρκετών εθνικών κυβερνήσεων. Επί του παρόντος εξετάζονται οι υφιστάμενες κατευθυντήριες γραμμές του ΙΜΟ για τα βιοκαύσιμα (ψήφισμα MEPC.207(62)
Ο BIMCO συμμετέχει ενεργά στην αναθεώρηση των κατευθυντήριων γραμμών και επιδιώκει να διασφαλίσει ότι οι αναθεωρημένες κατευθυντήριες γραμμές παραμένουν πρακτικές για τους πλοιοκτήτες.
Για να αξιοποιήσει την επιχειρηματολογία μας σχετικά με τα γεγονότα, η BIMCO έχει αναπτύξει ένα ερωτηματολόγιο για τη συλλογή απόψεων των πλοιοκτητών σχετικά με τις πρακτικές της διαχείρισης βιοπρώσης, ιδίως τη χρήση και την αποτελεσματικότητα των anti-fouling systems (AFS) και του καθαρισμού στο νερό.
Η BIMCO ενθαρρύνει τους πλοιοκτήτες - τόσο τα μέλη όσο και τα μη μέλη - να συμμετάσχουν στην έρευνα, καθώς αυτό θα μας βοηθήσει να οικοδομήσουμε μια ισχυρή επιχειρηματολογία όσον αφορά τη βελτίωση των κανονισμών biofouling.
Στο μεταξύ ICS και η Intercargo στις συζητήσεις σε επίπεδο ΙΜΟ έχουν προτείνει μια παγκόσμια εισφορά άνθρακα, αλλά δεν έχουν ορίσει τιμή για αυτό. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Lloyd’s List ενόψει της συνεδρίασης του Οκτωβρίου προτάθηκε να θεσπιστεί θεσπίσει εισφορά βάσει CO2 σε πλοία 5.000 gt και άνω. Παρά το γεγονός ότι δεν ονόμασε μια τιμή, το ICS και το Intercargo πρότειναν ότι η εισφορά των 100 δολαρίων είναι πολύ υψηλή για να χρησιμοποιηθεί ως αρχικό επίπεδο. Υποστήριξαν ότι η εισφορά είναι μεγαλύτερη από τις τρέχουσες τιμές για άλλους τομείς, όπου η τιμολόγηση του άνθρακα έχει συνήθως κλιμακωθεί. Ναυτιλιακοί όμιλοι μαζί με βασικές ναυτιλιακές χώρες έχουν επίσης στηρίξει τη δημιουργία ενός υποχρεωτικού ταμείου έρευνας και ανάπτυξης, του IMRF, το οποίο ελπίζουν ότι θα συγκεντρώνει 500 εκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο βάσει εισφοράς 2 δολαρίων για κάθε τόνο μαζούτ που καταναλώνεται. Η Επιτροπή Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος του ΔΝΟ θα συζητήσει το IMRF για τρίτη φορά στη συνεδρίασή της το Νοέμβριο.