Πεμ01022025

Last updateΠεμ, 02 Ιαν 2025 6pm

AIP από τον ClassNK έλαβε το «Seawing»

0Seawing InstallationApproval in Principle (AIP) έλαβαν η Kawasaki Kisen Kaisha (K Line) και η Airseas SAS από τον ClassNK για το σύστημα «Seawing».

Παρέμβαση INTERCARGO για το ατύχημα του M/V Wakashio

0wakashio 1Η INTERCARGO εξέφρασε με ανακοίνωσή της τη συμπάθειά της προς τον λαό του Μαυρίκιου καθώς αντιμετωπίζει την κατάσταση έκτακτης περιβαλλοντικής ανάγκης που κηρύχθηκε ως αποτέλεσμα της προσάραξης του M/V Wakashio.

Μαυρίκιος: Κόπηκε στα δύο το φορτηγό πλοίο

0tanker 0Το ιαπωνικό φορτηγό πλοίο MV Wakashio, που είχε εξοκείλει σε έναν ύφαλο στον Μαυρίκιο, με αποτέλεσμα να χυθούν στη θάλασσα 1.000 τόνοι καυσίμου, κόπηκε στα δύο, ανακοίνωσε σήμερα η διαχειρίστρια εταιρεία Mitsui OSK Lines.

Συνεργασία γιγάντων για «πράσινο καύσιμο» πλοίων

0NYK ammoniaNYK Line, Japan Marine United και ClassNK συμφώνησαν να συνεργαστούν για την ανάπτυξη ενός ειδικού δεξαμενόπλοιου μεταφοράς αμμωνίας το οποίο επίσης θα την χρησιμοποιεί και ως καύσιμο πρόωσης.

Συγνώμη για την πετρελαιοκηλίδα

0mavrikiosΗ εταιρεία Mitsui OSK Lines, που διαχειρίζεται το ιαπωνικό φορτηγό πλοίο που προσάραξε ανοικτά του Μαυρικίου στον Ινδικό Ωκεανό στα τέλη του προηγούμενου μήνα, ζήτησε συγγνώμη για την μεγάλη πετρελαιοκηλίδα, η οποία σύμφωνα με αξιωματούχους και περιβαλλοντολόγους προκαλεί οικολογική καταστροφή.

«Αποσύνδεση» από το παγκόσμιο εμπόριο των εκπομπών αερίων των πλοίων «βλέπει» ο ΙΜΟ

rupoi ploion6Η τέταρτη μελέτη του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) για τα αέρια θερμοκηπίου τονίζει ότι η ναυτιλιακή βιομηχανία συνέχισε την τάση αποσύνδεσης της αύξησης των εκπομπών από την παγκόσμια ανάπτυξη του θαλάσσιου εμπορίου. Ωστόσο, η έκθεση καταδεικνύει ότι οι βελτιώσεις στην τεχνική αποδοτικότητα από μόνες τους δεν θα είναι αρκετές για να επιτύχει ο τομέας τον στόχο της μείωσης κατά το ήμισυ των εκπομπών έως το 2050, σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2008.

«Αύξηση» των αέριων ρύπων των πλοίων «βλέπει» μελέτη της T&E

rypoi naftilia 057288Οι αέριοι ρύποι διοξειδίου του άνθρακα από τα πλοία του κόσμου θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 50% έως το 2050 εάν δεν ελεγχθούν, σύμφωνα με στοιχεία μελέτης της μη κερδοσκοπικής περιβαλλοντικής οργάνωσης Transport and Environment (T&E) που δημοσιοποίησε το UN Maritime Agency.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ