Τρι01212025

Last updateΤρι, 21 Ιαν 2025 6am

Επιτυχής δοκιμή κινητήρα αμμωνίας

0αμμ

Η κοινοπραξία που αποτελείται από τις NYK Line, IHI Power Systems, Nihon Shipyard, Japan Engine Corporation και Nippon Kaiji Kyokai (ClassNK) διεξήγαγε με επιτυχία μια χερσαία δοκιμή του πρώτου τετράχρονου κινητήρα αμμωνίας στον κόσμο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η κοινοπραξία πέτυχε σταθερή καύση χρησιμοποιώντας αμμωνία καυσίμου με αναλογία μεικτής καύσης 80%.
Η δοκιμή αυτή αποτελεί μέρος ενός έργου επίδειξης που αποσκοπεί στην εμπορία πλοίων εξοπλισμένων με κινητήρες εγχώριας παραγωγής που τροφοδοτούνται με αμμωνία.
Η πρωτοβουλία, που ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2021, είναι μια συλλογική προσπάθεια μεταξύ της NYK, της Japan Engine Corporation, της IHI Power Systems και της Nihon Shipyard, που υποστηρίζεται από το έργο Green Innovation Fund του New Energy and Industrial Technology Development Organization (NEDO).
Τον Απρίλιο του 2023, η IHI Power Systems πραγματοποίησε επιχειρησιακές δοκιμές στο εργοστάσιό της στο Ota σε έναν τετράχρονο θαλάσσιο κινητήρα με αμμωνία 280 χιλιοστών σχεδιασμένο για παράκτια σκάφη, συγκεκριμένα ρυμουλκά με αμμωνία γνωστά ως "A-Tug".
Η πρόσφατη δοκιμή επικεντρώθηκε στη διασφάλιση της ασφάλειας, αυξάνοντας παράλληλα την αναλογία ανάμειξης αμμωνίας καυσίμου εντός του κινητήρα στο 80%, ανέφερε η NYK.
Η επιτυχής ολοκληρωμένη λειτουργία του κινητήρα, των συσκευών μετεπεξεργασίας καυσαερίων και των συστημάτων τροφοδοσίας καυσίμου επιτεύχθηκε για πρώτη φορά.
Η κοινοπραξία σχεδιάζει να διεξάγει περαιτέρω χερσαίες δοκιμές για τη μεγιστοποίηση της μείωσης των αερίων του θερμοκηπίου βελτιστοποιώντας τον ρυθμό μεικτής καύσης.
Ο κινητήρας με αμμωνία θα εγκατασταθεί στο A-Tug, που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τον Ιούνιο του 2024.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter