Παρ01242025

Last updateΠαρ, 24 Ιαν 2025 6am

Στο προσκήνιο οι Φιλιππινέζοι ναυτικοί

0Fil

Ζητήματα που αφορούσαν τα προσόντα και τις γνώσεις των Φιλιππινέζων ναυτικών ώστε αυτοί να μην αποκλείονται από την αγορά της ναυτικής εργασίας τέθηκαν κατά την διάρκεια συνάντησης του Πρόεδρο Ferdinand 'Bongbong' Marcos Jr, στο πλαίσιο της περιοδείας του για την εξωτερική πολιτική στις Βρυξέλλες ( ASEAN-EU SUMMIT) με εκπροσώπους φορέων της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Το 2000, το φιλιππινέζικο πλήρωμα αποτελούσε το 28,5% του παγκόσμιου πληθυσμού ναυτικών, ωστόσο μέχρι το 2020, το ποσοστό αυτό είχε μειωθεί σε μόλις 14%. Σύμφωνα με τα στοιχεία IMEC, το ICS, το ITF και η Διεθνής Οργάνωση Εργασίας θα συγκροτήσουν την συμβουλευτική ομάδα σχετικά με την αναμόρφωση του γωσιακού πλαισίου που θα πρέπει να έχουν οι Φιλιππινέζοι ναυτικοί ώστε να επανέλθουν στην αγορά εργασίας. Μια πρόσφατη Έκθεση για τη πράσινη μετάβαση στη θάλασσα αποκάλυψε ότι έως και 800.000 ναυτικοί θα χρειαστούν κάποια μορφή εκπαίδευσης ή εξοικείωσης έως τα μέσα της δεκαετίας του 2030 για να χειριστούν τα καύσιμα, την τεχνολογία και τα πλοία του μέλλοντος. Η κατανόηση του τι χρειαζόταν για τις Φιλιππίνες να αξιοποιήσουν στο έπακρο την ευκαιρία που παρέχει η απανθρακοποίηση, θα ήταν κρίσιμη για την εξασφάλιση ενός δίκαιου και βιώσιμου μέλλοντος για τους ναυτικούς και τη βιομηχανία.
Η συνάντηση με τον Πρόεδρο Ferdinand 'Bongbong' Marcos Jr, στο Βέλγιο αντιπροσωπεύει την πρώτη επίσημη δέσμευση του IMEC, του ICS και του ITF, με εθνικό ηγέτη από τότε που τα όργανα υπέγραψαν πρόσφατα ένα μνημόνιο συμφωνίας με στόχο τη μεγιστοποίηση του αντίκτυπου των προσπαθειών υπεράσπισης εκ μέρους του πληρώματος και της βιομηχανίας.
Ο Πρόεδρος Ferdinand R. Marcos Jr. ανακοίνωσε την Τρίτη τη δημιουργία μιας συμβουλευτικής επιτροπής με κυβερνητικές υπηρεσίες, διεθνείς πλοιοκτήτες και άλλους ενδιαφερόμενους για να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες σχετικά με την ανάπτυξη φιλιππινέζων ναυτικών.
Ο Πρόεδρος εξέδωσε την οδηγία κατά τη διάρκεια συνάντησης με διεθνείς εργοδότες στον τομέα της ναυτιλίας και διάφορους πλοιοκτήτες στις Βρυξέλλες του Βελγίου.
Στις παρατηρήσεις του, ο Πρόεδρος διαβεβαίωσε τους αξιωματούχους μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης ότι η κυβέρνηση των Φιλιππίνων εργάζεται σκληρά για να αντιμετωπίσει ζητήματα πιστοποίησης που αφορούν τους Φιλιππινέζους ναυτικούς, ώστε να συμμορφωθούν με τη Σύμβαση για τα Πρότυπα Εκπαίδευσης, Πιστοποίησης και Τήρησης Φυλακών (STCW).
Σύμφωνα με πληροφορίες, περίπου 50.000 Φιλιππινέζοι ναυτικοί που εργάζονται σε ευρωπαϊκά πλοία κινδυνεύουν να χάσουν τη δουλειά τους λόγω της επανειλημμένης αποτυχίας των Φιλιππίνων να εμποδίσουν την αξιολόγηση του EMSA τα τελευταία 16 χρόνια.
Μια μελέτη της Διάσκεψης των Ηνωμένων Εθνών για το Εμπόριο και την Ανάπτυξη (UNCTAD) το 2021 έδειξε ότι οι Φιλιππίνες παραμένουν ο κορυφαίος πάροχος ναυτικών τόσο για αξιωματικούς όσο και για ικανότητες, σε όλα τα τμήματα, σε εμπορικά φορτηγά πλοία.

ICS

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter