Σαβ01112025

Last updateΣαβ, 11 Ιαν 2025 11am

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Το BCA supporting sponsor του 6ου Capital Link Greek Shipping Forum

images 1Το BCA, εκ των ηγετικών ιδιωτικών Κολλέγιων στις σπουδές Shipping και Maritime στην Ελλάδα, ήταν υποστηρικτής χορηγός του 6ου ετήσιου Ναυτιλιακού Συνεδρίου της Capital Link που διεξήχθη στις 24 Φεβρουαρίου 2015 στο Ξενοδοχείο Hilton Athens με θέμα "Ευκαιρίες και Προκλήσεις".

Σε ελεύθερη πτώση η πορεία των ναύλων

Bulk carrier 1Χωρίς «φρένο» συνεχίζεται η κάμψη της ναυλαγοράς, εντείνοντας τον προβληματισμό στην αγορά για την πορεία της παγκόσμιας ναυτιλίας τους επόμενους μήνες.

Μεγάλη συγχώνευση στα δεξαμενόπλοια

Navig8Η General Maritime Corp και η Navig8 Crude Tankers έφτασαν σε μία συμφωνία συγχώνευσης η οποία θα δημιουργήσει μία νέα εταιρεία δεξαμενοπλοίων μα ένα στόλο από 46 πλοία μεταξύ των οποίων και 28 VLCC.

Ναυπήγηση boxships: Το καλύτερο έλασμα αναζητά ο ClassNK

container shipΤο καλύτερο μείγμα μετάλλων σε συνάρτηση με την ελαστικότητα και την αντοχή τους στο «crack» αναζητά ο Ιαπωνικός νηογνώμονας ClassNK σύμφωνα με πληροφορίες μέσα από μία άκρως ενδιαφέρουσα έρευνα με την συμμετοχή εξειδικευμένων επιστημονικών ομάδων.

«Κεφάλι» σε TEU παίρνει η MSC από την MAERSK

MSC FlaminiaΤην παγκόσμια πρωτιά σε TEU παίρνει η MSC από την MAERSK καθώς από τον Απρίλιο φέτος θα αρχίσει σταδιακά να ενσωματώνεται στο στόλο της MSC μία σειρά από περισσότερα από 18 νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με ικανότητα 19,244 TEU έκαστο.

Αναφορά στην ελληνο- κινεζική ναυτιλιακή συνεργασία από τον Θ. Βενιάμη

veniamis 0943Στη συνεισφορά του κινεζικού πολεμικού ναυτικού για την πάταξη της πειρατείας αναφέρθηκε χθες στο πλαίσιο της τελετής υποδοχής μοίρας του κινεζικού Πολεμικού Ναυτικού της Κίνας στο λιμάνι του Πειραιά, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, Θ. Βενιάμης, ο οποίος μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στις διμερείς καλές σχέσεις που διατηρούν οι δύο χώρες σε θέματα ναυτιλίας.

ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση χωρητικότητας, μείωση στόλου

elliniki simaia 00Νέα μείωση της τάξεως του 2,2% παρουσίασε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου, από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, σε ετήσια βάση τον Δεκέμβριο του 2014, έναντι μείωσης 2,3% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2013 προς το 2012.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter