Δευ01062025

Last updateΔευ, 06 Ιαν 2025 12pm

Μετά τις FAK και τις PSS και επιβαρύνσεις ETS

0ONE

Ενώ σχεδόν όλοι οι carriers έχουν ανακοινώσει αυξήσεις στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στην πλειοψηφία των σέρβις τους η ΟΝΕ έκανε την αρχή ανακοινώνοντας μια νέα επιβάρυνση ETS από την 1η Ιουλίου 2024 μέχρι νεωτέρας.
Ως γνωστόν από την 1η Ιανουαρίου 2024, ο κλάδος των θαλάσσιων μεταφορών έχει συμπεριληφθεί στο πεδίο εφαρμογής του συστήματος εμπορίας δικαιωμάτων εκπομπών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EU ETS).
Σε σχέση με την ανακοίνωση που έγινε στα τέλη του περασμένου έτους, η ONE επανεξέτασε και επικαιροποίησε το τιμολόγιο του EU ETS, το οποίο θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιουλίου 2024.
Αυτό θα ισχύει για όλες τις υφιστάμενες συμβάσεις και τις νέες συμβάσεις που έχουν αρχίσει από την 1η Ιανουαρίου 2024 και μετά.
Το τιμολόγιο θα επανεξετάζεται ανά τρίμηνο· Ωστόσο, αυτό μπορεί να αλλάξει με προηγούμενη ειδοποίηση. Η πιο ακριβή χρέωση αφορά τις γραμμές Ευρώπης Δυτικής Ασίας με 111$ και επιστροφή με 108$ και ακολουθεί η Μεσόγειος προς Ασία με 100$.

Νέος γύρος αυξήσεων σε ναύλους


Οι τιμές spot μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων θαλάσσιων μεταφορών πρόκειται να υπερβούν το επίπεδο που παρατηρήθηκε στο αποκορύφωμα της κρίσης της Ερυθράς Θάλασσας
Με βάση τα τελευταία στοιχεία που δημοσίευσε η Xeneta, από την Άπω Ανατολή έως τη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ, οι μέσοι ναύλοι spot της αγοράς αναμένεται να φθάσουν τα 5.170 δολάρια ανά FEU αρχής γενομένης από την 1η Ιουνίου, τα οποία θα ξεπεράσουν την κορυφή της κρίσης της Ερυθράς Θάλασσας των 4.820 δολαρίων που παρατηρήθηκε την 1η Φεβρουαρίου. Πρόκειται για αύξηση 57% κατά τη διάρκεια του Μαΐου και τα υψηλότερα ναύλα spot που ήταν σε αυτό το εμπόριο για 640 ημέρες.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter