Έχει περιπέτεια η κρουαζιέρα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 08 Νοεμβρίου 2013 12:50

Οι εμπειρογνώμονες σε θέματα κρουαζιέρας υποστηρίζουν ότι για να έχει ενδιαφέρον πρέπει να εμπεριέχει, να προτείνει τέλος πάντων και μία «ιδέα περιπέτειας». Και η Ελλάδα μπήκε όπως μπήκε σε αυτή την περιπέτεια. Συζητήσεις για cabotage, home porting, λιμάνια, προορισμούς, κέρδη για τοπικές οικονομίες κλπ.
Αλλά ποια μπορεί να είναι η ειδοποιός διαφορά από το τι προσφέρει και ο ανταγωνισμός; Στο λιμάνι του Ηρακλείου φαίνεται ότι το έπιασαν το νόημα.
Είπε ο Ι. Μπράς με... νόημα στην συνέντευξή του στο "ΤheSeaNation": «...Συλλέξαμε και αξιοποιήσαμε στοιχεία από τον μέχρι σήμερα κύκλο της κρουαζιέρας τα οποία και αποτελούν πολύτιμο υλικό «εμπειρίας» για την βελτίωση ή και την διαμόρφωση νέων προϊόντων για τον τομέα ''Customer Experience Enhancement'...».
Δηλαδή «έπιασαν τι θέλει ή τι θα θέλει ο πελάτης». Γιατί αυτό ορίζει αν το παπόρι θα πάει Ασία, Μεσόγειο, Μαύρη Θάλασσα, Καραϊβική. Αυτός, ο πελάτης, πληρώνει τέλος πάντων και όλοι χορεύουν γύρω του. Και οι Κρήτες το'πιασαν. Και «μαγειρεύουν» όπως εκείνοι ξέρουν νέες προτάσεις.
Δελεαστικές και νόστιμες όπως η κουζίνας τους και δροσιστικές όπως οι τσικουδιές τους. Τι είπε ο Μπράς; Δεν φοβόμαστε τον ανταγωνισμό από την Ασία αλλά προετοιμαζόμαστε για την επόμενη ημέρα. Όταν η Ασία θα ανακαλύπτει εμάς... Των φρονίμων τα παιδιά.... λοιπόν και ένα συνέδριο στο Ηράκλειο με αντικείμενο την προετοιμασία...
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.