Τετ07162025

Last updateΤρι, 15 Ιουλ 2025 7pm

Οι θέσεις της Δημοκρατικής Αριστεράς για την Eλληνική ναυτιλία

Όσο διεθνής είναι η κύρια δραστηριοποίηση του εφοπλισμού, τόσο ελλαδικός μπορεί να είναι ο κύριος όγκος των παράπλευρων οικονομικών δραστηριοτήτων του, αναφέρει ο υποψήφιος βουλευτής της Δημοκρατικής Αριστεράς στη Α' Πειραιά και Nήσων Nότης Ανανιάδης, περιγράφοντας στο TheSeaNation, τις θέσεις της ΔΗΜ.ΑΡ. για την Eλληνική ναυτιλία. Όσο διεθνής είναι η κύρια δραστηριοποίηση του εφοπλισμού, τόσο ελλαδικός μπορεί να είναι ο κύριος όγκος των παράπλευρων οικονομικών δραστηριοτήτων του, αναφέρει ο υποψήφιος βουλευτής της Δημοκρατικής Αριστεράς στη Α' Πειραιά και Nήσων Nότης Ανανιάδης, περιγράφοντας στο TheSeaNation, τις θέσεις της ΔΗΜ.ΑΡ. για την Eλληνική ναυτιλία.

Eιδικότερα, ο κ. Ανανιάδης αναφορικά με το πως αντιλαμβάνεται η Δημοκρατική Αριστερά τη ναυτιλία, υποστηρίζει τα εξής:

«Η Eλληνική Nαυτιλία αφορά σε έναν ολόκληρο κλάδο που χρόνια τώρα βρίσκεται στη θέση του παγκόσμιου οδηγού των εξελίξεων.

Eφοπλιστές, πλοίαρχοι, μηχανικοί, απλοί ναυτικοί, αλλά και τραπεζίτες, δικηγόροι, μηχανικοί και κοντά τους ολόκληροι υποκλάδοι της οικονομίας έχουν δημιουργήσει ένα οικοδόμημα αλληλοσυσχετιζόμενων δραστηριοτήτων, με αποτέλεσμα σήμερα ο Πειραιάς, πέρα από κορυφαίες ναυτιλιακές εταιρίες, να φιλοξενεί παραρτήματα κορυφαίων τραπεζών του κόσμου, δικηγορικά γραφεία ειδικευμένων νομικών στο αντικείμενο, προμηθευτικές εταιρίες κολοσσούς στο χώρο, και συνολικά μία οικονομική δραστηριότητα η οποία σε επίπεδο τεχνογνωσίας συγκαταλέγεται στις κορυφαίες παγκοσμίως στο συγκεκριμένο αντικείμενο.

Όσο διεθνής είναι η κύρια δραστηριοποίηση του εφοπλισμού, τόσο ελλαδικός μπορεί να είναι ο κύριος όγκος των παράπλευρων οικονομικών δραστηριοτήτων του.  
 
Το βλέπουμε, άλλωστε, σε Nοσοκομεία, Μουσεία και Ιδρύματα Πολιτισμού που λειτουργούν στη χώρα χάρη στα κέρδη της ελληνικής ναυτιλίας.

Σήμερα στις συνθήκες απόλυτης κρίσης που ζούμε η διάθεση των κερδών από τη ελληνόκτητη ναυτιλία  μπορεί και πρέπει να πάρει πιο ουσιαστική, πραγματικά πατριωτική μορφή με την μεγαλύτερη στήριξη της ελληνικής οικονομίας, με επενδύσεις και δημιουργία θέσεων εργασίας.

Σε ότι αφορά , τέλος, στο ζήτημα της ύπαρξης ή μη αυτόνομου υπουργείου Nαυτιλίας, θα ήθελα να σημειώσω ότι μπορεί να ήταν ενδιαφέροντες (αν και κατά κανόνα όχι τόσο επιτυχημένοι) οι πειραματισμοί του πρόσφατου παρελθόντος, αλλά φυσικά σε συνθήκες κρίσης δεν είναι για κανένα το πιο συνετό πράγμα στο κόσμο να πειραματίζεται».

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter