Μέχρι το 2032
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 27 Φεβρουαρίου 2024
Οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι του Ομίλου CMA CGM, COSCO SHIPPING, Evergreen και OOCL υπέγραψαν Μνημόνιο Κατανόησης (MoU) για την επέκταση της επιχειρησιακής συνεργασίας της OCEAN Alliance για πέντε επιπλέον χρόνια έως το 2032.
Διαχρονική η συνεργασία IMO & HELMEPA
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 27 Φεβρουαρίου 2024
Η επίσκεψη του Γενικού Γραμματέα του ΙΜΟ, Arsenio Dominguez, και του Προέδρου του WMU, Καθ. Max Mejia, στη HELMEPA αποτελεί ορόσημο και υπογραμμίζει τη μακροχρόνια συνεργασία και τις κοινές προσπάθειες για ασφαλή πλοία, με εξειδικευμένα και ικανά πληρώματα που ταξιδεύουν σε υγιείς ωκεανούς.
Ερυθρά Θάλασσα: Ανησυχεί η EuroCommerce
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 27 Φεβρουαρίου 2024
Η EuroCommerce, η οποία εκπροσωπεί τους ευρωπαϊκούς τομείς του λιανικού και χονδρικού εμπόριο εξέφρασε «βαθιά ανησυχία» για την κατάσταση στην Ερυθρά Θάλασσα σε επιστολή της προς την υπουργό Εξωτερικών, Εξωτερικού Εμπορίου και Αναπτυξιακής Συνεργασίας της ΕΕ Hadja Lahbib.
Η Danelec και η Franman ενισχύουν περαιτέρω τη συνεργασία τους με στόχο την επιτάχυνση της ψηφιοποίησης της ναυτιλίας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 27 Φεβρουαρίου 2024
Η Franman ανακοίνωσε την υπογραφή επέκτασης συμφωνίας, με ημερομηνία 2 Φεβρουαρίου, με τον κορυφαίο Δανό πάροχο τεχνολογίας, Danelec, με σκοπό την ενίσχυση της αμοιβαίας συνεργασίας τους, προωθώντας τις ψηφιακές υπηρεσίες της Danelec στην αγορά της Ελλάδας.
Η κρίση της Ερυθράς Θάλασσας είναι ηπιότερη από τον Covid-19
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 27 Φεβρουαρίου 2024
Ο αντίκτυπος της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα είναι λιγότερο σοβαρός από τον Covid-19, αν και η ώθηση του μιλίου/TEU ήταν σημαντική.
Οι Χούθι και τα LNG carriers
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 26 Φεβρουαρίου 2024
Μετά τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων όπου η πλεονάζουσα χωρητικότητα φαίνεται ότι σταδιακά απορροφάτε λόγω της κρίσης στην Ερυθρά και τα νεότευκτα LNG carriers φαίνεται ότι θα έχουν την ίδια τύχη.