Οργανώνεται το Maasvlakte
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΛΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 12 Μαρτίου 2015
Ο χρόνος είναι χρήμα και η σωστή οργάνωση το παν. Με βάση αυτή τη φιλοσοφία, και ενώ ακόμη δεν έχει κατακαθίσει ο θόρυβος για τις αρρυθμίες που επήλθαν στα μεγάλα λιμάνια ανά τον κόσμο από τα mega boxships , το Ολλανδικό Maasvlakte «τρέχει» πρόγραμμα από τα τέλη πέρσι ανάπτυξης δικτύου με inland ports αλλά και με τα logistics.
Δύο LGC για τον Όμιλο Λάτση
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 12 Μαρτίου 2015
Σχετικά ενεργή υπήρξε την τελευταία εβδομάδα η αγορά νεότευκτων, με την παραγγελία 16 πλοίων. Το συγκεκριμένο διάστημα σημειώθηκε παραγγελία πλοίων LPG.
Ρεκόρ σε κέρδη και διακίνηση για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΛΘ
- Δημοσιεύτηκε στις 12 Μαρτίου 2015
Σε εντυπωσιακά επίπεδα διαμορφώθηκαν τα οικονομικά μεγέθη και η διακίνηση φορτίων της ΟΛΘ ΑΕ το 2014, καθώς το λιμάνι της Θεσσαλονίκης διανύει την πιο παραγωγική περίοδο της ιστορίας του. Παρά την περιορισμένη ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας τον περασμένο χρόνο, αλλά και την κρίση που εξακολουθεί να πλήττει τις βαλκανικές χώρες οι επιδόσεις της ΟΛΘ ΑΕ επιβεβαίωσαν τις προβλέψεις της διοίκησης, που είχαν διατυπωθεί στις αρχές του 2014.
Δρίτσα είδε η Ε.Ε.Ε.
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 11 Μαρτίου 2015
Στο κτίριο του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης, προγραμματισμένη συνάντηση του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Θοδωρή Δρίτσα, με το νεοεκλεγέν Προεδρείο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών.
Επενδύουν και οι Καναδοί στα λιμάνια τους
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΛΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 11 Μαρτίου 2015
Και τα καναδικά λιμάνια μετά τα αμερικανικά, ετοιμάζονται να προβούν σε μεγάλες επενδύσεις προκειμένου να μπορέσουν κι αυτά με τη σειρά τους να εξυπηρετήσουν τα πλοία με τη μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα σε σχέση με το παρελθόν.
Με το βλέμμα στην Κίνα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 11 Μαρτίου 2015
ΟΛΠ, Θριάσιο και αεροδρόμιο φαίνεται ότι είναι τα τρία βασικά «κλειδιά» τα οποία κατά πάσα πιθανότητα θα «ξεκλειδώσουν» την έλευση Κινεζικών επενδύσεων σε τομείς της ελληνικής οικονομίας αλλά και θα ανάψουν «το πράσινο φώς» για την αγορά ομολόγων του ελληνικού δημοσίου από Κινεζικά ελεγχόμενα funds.