Η RightShip ανακοινώνει αναθεωρημένο χρονοδιάγραμμα για την ενεργοποίηση ηλικίας επιθεώρησης σκαφών
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2024 18:18
Η RightShip ανακοίνωσε σήμερα ένα αναθεωρημένο χρονοδιάγραμμα για την εφαρμογή της ενεργοποίησης ηλικίας επιθεώρησης σκαφών, μειώνοντας το όριο επιθεώρησης από 14 σε 10 χρόνια μέσω μιας προσέγγισης τεσσάρων φάσεων. Αυτή η ενημέρωση αντικατοπτρίζει την εκτεταμένη δέσμευση της βιομηχανίας και υπογραμμίζει τη δέσμευση της RightShip για μια συνεργατική προσέγγιση που εξισορροπεί τις ανάγκες εργασίας προς την ενίσχυση της ασφάλειας με πρακτικές εκτιμήσεις για τη ναυτιλιακή κοινότητα.
Η αρχική ανακοίνωση της ενεργοποίησης της ηλικίας επιθεώρησης τον Οκτώβριο του 2024 συγκέντρωσε πολύτιμα σχόλια από τα ενδιαφερόμενα μέρη. Ο εποικοδομητικός διάλογος με τους πελάτες της RightShip και τις σεβαστές ενώσεις του κλάδου - συμπεριλαμβανομένης της INTERCARGO, του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου (ICS) και της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, των οποίων τα μέλη αντιπροσωπεύουν σημαντικό μέρος του παγκόσμιου στόλου ξηρού χύδην φορτίου και γενικού φορτίου - συνέβαλε στη βελτίωση της προσέγγισης για ευθυγράμμιση με την επιχειρησιακή πραγματικότητα, ενισχύοντας παράλληλα την κοινή μας δέσμευση για ασφάλεια.
Ο Steen Lund, Διευθύνων Σύμβουλος της RightShip, ενθαρρύνθηκε από το πνεύμα συνεργασίας που οδήγησε στην ενημερωμένη ανάπτυξη: «Οι ενδιαφερόμενοι φορείς του κλάδου έχουν καταλήξει μέσω αυτού του διαλόγου σε μια κοινή αντίληψη ότι η συνεργασία είναι απαραίτητη για την ασφάλεια. Ενώ η απόφαση για μείωση της ηλικίας επιθεώρησης από 14 σε 10 έτη παραμένει αμετάβλητη, εξετάσαμε προσεκτικά τα σχόλια των ενδιαφερόμενων μερών και προσαρμόσαμε το χρονοδιάγραμμα διάθεσης. Η αναθεωρημένη προσέγγιση έχει σχεδιαστεί για να επιτύχει τη βέλτιστη ισορροπία: προωθώντας τη βιομηχανία προς ασφαλέστερες λειτουργίες, δίνοντας παράλληλα στους πλοιοκτήτες, τους χειριστές και το πλήρωμα τον απαραίτητο χρόνο για να προσαρμοστούν αποτελεσματικά ».
Βασικά σημεία του αναθεωρημένου σχεδίου ανάπτυξης
Ανταποκρινόμενη στις ανησυχίες της βιομηχανίας - συμπεριλαμβανομένης της ανάγκης για περισσότερο χρόνο διαπραγμάτευσης των προϋπολογισμών με τους πλοιοκτήτες, της προσαρμογής του προσωπικού των γραφείων για τη διαχείριση των επιθεωρήσεων, των σημαντικών προσπαθειών για την προετοιμασία των πλοίων και την εκπαίδευση του πληρώματος, των προκλήσεων ευθυγράμμισης των επιθεωρήσεων για σκάφη ηλικίας 10 ετών με τη δεύτερη ειδική δεξαμενή έρευνας και της ικανότητας χειρισμού όγκων επιθεώρησης - η RightShip εισήγαγε τις ακόλουθες ενημερώσεις:
Εκτεταμένο χρονοδιάγραμμα με τέσσερις φάσεις: Η ανάπτυξη έχει επεκταθεί σε εφαρμογή τεσσάρων φάσεων, δίνοντας στους ιδιοκτήτες και τους φορείς εκμετάλλευσης σκαφών περισσότερο χρόνο για να προσαρμόσουν τους προϋπολογισμούς, να εκπαιδεύσουν το πλήρωμα και να προγραμματίσουν τις επιθεωρήσεις. Όλα τα σκάφη έχουν πλέον προειδοποίηση τουλάχιστον 12 μηνών από την αρχική ανακοίνωση πριν τεθούν σε ισχύ οι επιπτώσεις του Safety Score. Αυτή η σταδιακή προσέγγιση επιτρέπει επίσης στο RightShip να πιστοποιήσει επιπλέον επιθεωρητές.
Ευθυγράμμιση με τη δεξαμενή: Για τη φάση 4, οι επιθεωρήσεις για σκάφη ηλικίας 10 ετών θα ευθυγραμμιστούν τώρα με τη δεύτερη ειδική επιθεώρηση Dry Dock, με τρίμηνη προσωρινή αποθήκευση μετά την ολοκλήρωση πριν τεθούν σε ισχύ οι απαιτήσεις επιθεώρησης.
Για να διασφαλιστεί η ομαλή μετάβαση, το RightShip εισήγαγε επίσης:
Ευελιξία στον προγραμματισμό: Ένα παράθυρο τριών μηνών μεταξύ των απαιτήσεων επιθεώρησης στους κτηνιάτρους και της δυνατότητας εφαρμογής της βαθμολογίας ασφαλείας στοχεύει στην κλιμάκωση του όγκου επιθεώρησης και στη μείωση των λειτουργικών πιέσεων. [Βλ. παράρτημα για λεπτομέρειες σχετικά με το παράθυρο εφαρμογής]
Αυξημένη ικανότητα επιθεωρητή: Το RightShip στοχεύει να επιτύχει αύξηση 90% στους διαπιστευμένους επιθεωρητές έως τον Οκτώβριο του 2025 για να καλύψει τη ζήτηση διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα των επιθεωρήσεων.
Κίνητρο έγκαιρης επιθεώρησης: Τα σκάφη που κατασκευάστηκαν μετά την 1η Οκτωβρίου 2011 και ολοκληρώνουν τις επιθεωρήσεις μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου 2025 είναι επιλέξιμα για πίστωση τέλους επιθεώρησης 1,000 $, ενθαρρύνοντας την έγκαιρη συμμετοχή και μειώνοντας τους όγκους επιθεώρησης αιχμής.
blog-χρονοδιάγραμμα-αναθεωρημένο
Το RightShip θα απαιτήσει από τα πλοία κάτω των 8.000 DWT να υποβληθούν σε παρόμοια επιθεώρηση, καθιστώντας το πρότυπο ασφαλείας πιο συνεπές σε όλο τον παγκόσμιο στόλο ξηρού φορτίου χύδην και γενικού φορτίου.
Ο Christopher Saunders, Chief Maritime Officer της RightShip, σημείωσε:
«Η ενημερωμένη προσέγγισή μας αντιμετωπίζει άμεσα ορισμένες από τις βασικές ανησυχίες των ενδιαφερομένων, εξισορροπώντας τον φόρτο εργασίας επιθεώρησης και παρέχοντας ευελιξία, διατηρώντας παράλληλα αυστηρά πρότυπα ασφαλείας. Έχουμε επίσης δεσμευτεί να ενισχύσουμε τη διαφάνεια στις διαδικασίες μας για να προσφέρουμε μεγαλύτερη σαφήνεια μέσω του διαλόγου με τον κλάδο στο μέλλον. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε τους πλοιοκτήτες, τους φορείς εκμετάλλευσης και τα πληρώματα να προσαρμόζονται ομαλά, χωρίς να διακυβεύεται η ποιότητα που απαιτείται για τη διατήρηση της ασφάλειας στη θάλασσα ».
Συνεχής δέσμευση για συνεργασία και ασφάλεια
Η RightShip παραμένει αφοσιωμένη στην υποστήριξη της ναυτιλιακής βιομηχανίας κατά τη διάρκεια αυτής της μετάβασης. Μέσω της ενεργού συμμετοχής και του συνεχούς διαλόγου με τα ενδιαφερόμενα μέρη, ο οργανισμός προσπαθεί να ενισχύσει την ασφάλεια, διατηρώντας παράλληλα την επιχειρησιακή σκοπιμότητα για τους πλοιοκτήτες, τους φορείς εκμετάλλευσης και τα μέλη του πληρώματος.
Ο Steen Lund πρόσθεσε: «Η ασφάλεια είναι ένα συλλογικό ταξίδι. Αυτή η σταδιακή ανάπτυξη είναι ένα βήμα προς τα εμπρός στην προσπάθεια για μηδενική βλάβη στις θαλάσσιες επιχειρήσεις, διασφαλίζοντας παράλληλα μια ρεαλιστική μεταβατική περίοδο για τα ενδιαφερόμενα μέρη μας. Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε τον διάλογό μας και να συνεργαστούμε με τη βιομηχανία για τη βελτίωση και την υποστήριξη υψηλότερων προτύπων ασφαλείας».