Τετ12182024

Last updateΤετ, 18 Δεκ 2024 5pm

Βελτίωση του reliability…

0koytiΗ αξιοπιστία του παγκόσμιου χρονοδιαγράμματος «φαίνεται να έχει σπάσει την τάση που παρατηρείται από την αρχή του τρέχοντος έτους», με την αξιοπιστία του χρονοδιαγράμματος να αυξάνεται κατά 3,6 ποσοστιαίες μονάδες τον Ιούνιο του 2022 στο 40,0%.

Ξεκίνησε από το Felixstowe;

0Containers stackedΣε «αναμμένα κάρβουνα κάθεται» η εφοδιαστική στην Ευρώπη καθώς το λιμάνι του Felixstowe φαίνεται ότι έδωσε το «εναρκτήριο λάκτισμα» σε ένα αγώνα των λιμενεργατών να βελτιώσουν τις αποδοχές τους εν μέσω ισχυρών πληθωριστικών πιέσεων.

Απεργιακό κύμα απειλεί τα λιμάνια

0Containers stackedΟι διαπραγματεύσεις με τους συνδικαλιστικούς φορείς των λιμενεργατών σε λιμάνια της Β. Ευρώπης και της Βρετανίας δεν πάνε καλά γεγονός που καθιστά περισσότερο από ορατό ένα απεργιακό κύμα που θα κάνει άνω κάτω την εφοδιαστική.

Στοιχεία εξαμήνου : Αυξήθηκε η κίνηση στα Κινεζικά λιμάνια

0China Port cargo throughput Data June2022Τα λιμάνια σε ολόκληρη την Κίνα διακίνησαν συνολικά 142,3 εκατομμύρια TEU κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022, σημειώνοντας αύξηση 3% σε ετήσια βάση.

Port Tangier αντί Algeciras

0κουτΜια «αθώα» κατά τα άλλα αλλαγή λιμένος σε λούπα έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον απ άκρου σ΄ άκρο της εφοδιαστικής η οποία και «κάθεται σε αναμμένα κάρβουνα» το τελευταίο διάστημα εξ αιτίας του EU ETS και του τι επακριβώς επιπτώσεις θα έχει στην ανταγωνιστικότητα των ευρωπαϊκών λιμένων.

Θέμα ανταγωνισμού… και υψηλών τιμών διαμετακόμισης

0Containers stackedΤην αλλαγή του καθεστώτος που ισχύει σε ευρωπαϊκό έδαφος για τους ελέγχους στις συμμαχίες- κοινοπραξίες ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων ζήτησαν δέκα φορείς που εμπλέκονται στην εφοδιαστική θέτοντας επι της ουσίας με επιστολή τους προς την Ε.Ε. θέματος ανταγωνισμού.

«Εστίασε» στην Αλεξανδρούπολη το Economist

00Alexandroupoli limaniΣτην γεωστρατηγική, και όχι μόνο, «αξία» του λιμένα της Αλεξανδρούπολης εστίασε με άρθρο του το Economist καθώς βρίσκεται στην «τελική ευθεία» για την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών.

Χάος στον ορίζοντα…

0Containers stackedΜπορεί το ενεργειακό να έχει κλέψει την επικαιρότητα αλλά η εφοδιαστική φοβάται πλέον βάσιμα ότι θα πρωταγωνιστήσει λίαν προσεχώς εξ αιτίας των απεργιακών κινητοποιήσεων λιμενεργατών αλλά και των σιδηροδρομικών σε Γερμανία και Βρετανία.

Διεκδικούν την πρώτη δεκάδα…

0Drewry table 1 600x556Τα στοιχήματα ξεκίνησαν για την πρώτη δεκάδα της κατάταξης των λιμένων στον κόσμο για το τρέχον έτος.

Από την έλλειψη στο… πλεόνασμα TEU’s

0Containers stackedΑπό την έλλειψη στο... πλεόνασμα TEU’s. Ο Drewry εκτιμά ότι έως και 6 εκατομμύρια TEU’s πλεονασματικών εμπορευματοκιβωτίων υπάρχουν τώρα στην παγκόσμια δεξαμενή εξοπλισμού.

«Προσεύχονται» στο Joe…

0Joe Biden MS TTΗ ΣΣΕ έχει λήξει την 1η Ιουλίου αλλά οι διαπραγματεύσεις μεταξύ International Longshore and Warehouse Unionκαι Pacific Maritime Association δεν έχουν δείξει σημεία σύγκλισης στον ορίζοντα.

Σιδηροδρομικώς…

0τραίνοφορτηγόΣιδηροδρομικώς... Η Ρωσο-Ουκρανική σύρραξη, το πέρας της οποίας δεν διαφαίνεται στον ορίζοντα έφερε στο προσκήνιο το ζήτημα της σιδηροδρομικής κάλυψης των ελληνικών λιμένων του άξονα της Εγνατίας εξ αιτίας του ρόλου που καλούνται να διαδραματίσουν στην μεταφορά σιτηρών από την Ουκρανία.

Τα τραίνα «ανεβάζουν» τα Ιταλικά και Ισπανικά λιμάνια

0MAERSK trainΒαλένθια και Γένοβα, Τεργέστη, Αγκόνα. Τέσσερα λιμάνια που έχουν το τελευταίο διάστημα βρεθεί στο «μικροσκόπιο» των αναλυτών «δείχνει» το ενδιαφέρον μεγάλων ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων για απολήξεις «γραμμών» στην Μεσόγειο δυτικότερα... του Πειραιά.

«Αρόδο» στην Β. Θάλασσα

0Containers stackedΕντείνεται η ανησυχία για το ενδεχόμενο να υπάρξουν στο άμμεσο μέλλον σοβαρές καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε λιμάνια της Β. Θάλασσας.

EU ETS: Κρίσιμη η αυριανή για την ανταγωνιστικότητα των ευρωπαϊκών λιμένων

0koytiΈντονος προβληματισμός καταγράφεται στα ευρωπαϊκά λιμάνια αναφορικά με τα προβλεπόμενα στο EU ETS καθώς ορατός είναι ο κίνδυνος «μεταφοράς» από τις μεγάλες ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων των hub αλλά και των transit δραστηριοτήτων σε λιμάνια εκτός Ε.Ε..

Κολλημένο το 2% της παγκόσμιας χωρητικότητας φορτίου

0goods blocked en ktiΤο 2% της παγκόσμιας χωρητικότητας φορτίου έχει πλέον κολλήσει στη Βόρεια Θάλασσα και δεν μπορεί να φορτωθεί ή να εκφορτωθεί.

Δέκα δις δολάρια απώλειες

0koytiΚοντά στα 10 δις δολάρια είναι σωρευτικά οι απώλειες εσόδων για τις ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων εξ αιτίας των καθυστερήσεων και συνακόλουθα της αξιοπιστίας στους χρόνους που τα πλοία εκτελούν τις «λούπες» τους.

«Βαθιά το χέρι στην τσέπη» πρέπει να βάλουν τα λιμάνια

0Κυλλήνη ρεύμα«Βαθιά το χέρι στην τσέπη» πρέπει να βάλουν τα λιμάνια προκειμένου να καταστήσουν εφικτή την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας στα ελλιμενιζόμενα πλοία στο πλαίσιο υλοποίησης σχεδιασμών για την «πράσινη μετάβαση» και την ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός τους.

Ενώπια προκλήσεων τα Ελληνικά λιμάνια- Προβληματισμός για την πολυδιάσπαση

0kavala 12Ενώπια σημαντικών προκλήσεων τα Ελληνικά λιμάνια οι διοικήσεις των οποίων αναζητούν στην παρούσα συγκυρία το «ορθό στίγμα» για την απάντηση των προκλήσεων όπως το ενεργειακό, η «πράσινη μετάβαση» η από ξηράς ηλεκτροδότηση των πλοίων, οι αναπτυξιακές τους προοπτικές, η ανταγωνιστικότητα, αλλά και η σχέση τους με τις νέες τεχνολογίες.

ΕΛΙΜΕ: Αύξηση 150% στις αφίξεις κρουαζιερόπλοιων

0krouazieroploio peiraiasΗ Ένωση Λιμένων Ελλάδος προχωρεί στη δημοσιοποίηση των στοιχείων αφίξεων κρουαζιέρας για το 2022 με βάση τις έως σήμερα κρατήσεις αλλά και τα πραγματικά δεδομένα, όπως έχουν διαμορφωθεί τους πρώτους 5 μήνες του έτους, δηλαδή έως και τον μήνα Μάιο.

Έρχεται «τσουνάμι κουτιών;

0Containers stackedΈρχεται «τσουνάμι κουτιών; Το ενδεχόμενο να απελευθερωθεί μεγάλος όγκος εμπορευματοκιβωτίων από τα Κινεζικά λιμάνια φαίνεται να προκαλεί προβληματισμό στα ευρωπαϊκά αλλά και αμερικανικά λιμάνια που προετοιμάζονται για τα χειρότερα των σεναρίων.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter