Τετ01222025

Last updateΤετ, 22 Ιαν 2025 5pm

GHG : Μια έκθεση με ενδιαφέρον

aerioi rypoi 0

Σύμφωνα με νέα δημοσίευση του MERC, οι υπάρχουσες πρωτοβουλίες αποδοτικότητας του στόλου είναι απαραίτητες για την ικανοποίηση των μεσοπρόθεσμων στόχων μείωσης των αερίων του θερμοκηπίου του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).
Η Lloyd's Register (LR) αποκάλυψε ότι με την αύξηση της αποδοτικότητας, ο ναυτιλιακός τομέας μπορεί να ελαχιστοποιήσει την ποσότητα εναλλακτικών καυσίμων χαμηλών αερίων του θερμοκηπίου που απαιτούνται, μειώνοντας το συνολικό κόστος της ενεργειακής μετατόπισης, σύμφωνα με την έκθεση.
Η δημοσίευση με τίτλο «IMO Mid-Term GHG Reduction Measures as a Driver for Efficiency» εξετάζει τα προβλήματα και τις δυνατότητες που θέτουν τα μεσοπρόθεσμα μέτρα του ΙΜΟ.
Τα μέτρα αυτά, τα οποία είναι πιθανό να εγκριθούν τον Απρίλιο του 2025 και να τεθούν σε ισχύ το 2027, περιλαμβάνουν μια οικονομική συνιστώσα, όπως ένα σύστημα τιμολόγησης των αερίων του θερμοκηπίου και ένα πρότυπο καυσίμων βάσει στόχων που διέπει τη σταδιακή μείωση της έντασης των αερίων του θερμοκηπίου των καυσίμων πλοίων.
Ωστόσο, η LR υπογράμμισε ότι τα περισσότερα νέα καύσιμα χαμηλών εκπομπών άνθρακα είναι ακατάλληλα για τα σημερινά πλοία, αναγκάζοντας τον ναυτιλιακό τομέα να ανταγωνιστεί με άλλες βιομηχανίες για κατάλληλα καύσιμα.
Ως αποτέλεσμα, η αύξηση της αποδοτικότητας του υφιστάμενου στόλου είναι ζωτικής σημασίας για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, διατηρώντας παράλληλα το παγκόσμιο εμπόριο.
Η LR πιστεύει ότι η εφαρμογή οικονομικών πτυχών, όπως η τιμολόγηση των αερίων του θερμοκηπίου, θα ενθαρρύνει τις επενδύσεις σε τεχνολογία που ελαχιστοποιεί τόσο τη χρήση ενέργειας όσο και τις εκπομπές, με αποτέλεσμα την αύξηση της αποδοτικότητας της ναυτιλίας.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter