Wärtsilä και η Chevron Shipping επιχειρούν να φρενάρουν την ολίσθηση μεθανίου
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2024 09:09
Η Wärtsilä και η Chevron Shipping Company ξεκινούν ένα πρώτο στο είδος του πρόγραμμα για τη μετατροπή κινητήρων σε έξι από τους μεταφορείς LNG της εταιρείας για τη μείωση της ολίσθησης μεθανίου.
Οι εταιρείες ανέλαβαν μια διετή συνεργασία για να αναπτύξουν μια μοναδική τεχνική προσέγγιση σε ένα από τα βασικά ζητήματα στη χρήση του ΥΦΑ ως καυσίμου πλοίων. Η Chevron έδωσε εντολή στη Wärtsilä να προχωρήσει στη μετατροπή των δύο πρώτων πλοίων.
Οι περιβαλλοντολόγοι έχουν επικεντρωθεί στην απελευθέρωση άκαυστου μεθανίου, το οποίο είναι γνωστό ως ολίσθηση μεθανίου. Υποστηρίζουν ότι το μεθάνιο είναι ένα πιο επιβλαβές αέριο του θερμοκηπίου, καθώς παγιδεύει περισσότερη θερμότητα στο περιβάλλον. Οι ομάδες θαλάσσιων κινητήρων και ΥΦΑ απαντούν ότι η νεότερη γενιά κινητήρων έχει μειώσει ή εξαλείψει την ολίσθηση μεθανίου, ενώ πολλές πρωτοβουλίες εξετάζουν επίσης τις δυνατότητες μιας εγκατάστασης που μοιάζει με scrubber για τη δέσμευση του μεθανίου από τις εκπομπές ενός πλοίου.
H Wärtsilä έχει αναφέρει ότι το πρόγραμμα μετατροπής έχει σχεδιαστεί για να μετατρέψει τον δημοφιλή κινητήρα διπλού καυσίμου σε λειτουργία spark gas (SG). Η εταιρεία εξηγεί ότι η χρήση ανάφλεξης με σπινθήρα έναντι πιλοτικού καυσίμου ντίζελ για την έναρξη της καύσης επιτρέπει μια πιο βελτιστοποιημένη διαδικασία καύσης. Μειώνει την ολίσθηση μεθανίου και βελτιώνει την αποτελεσματικότητα.