Κυρ12222024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Ισοτιμία κόστους ορυκτών και ανανεώσιμων καυσίμων «προβλέπει» η Wärtsilä

aerioi rypoi 0

Τα βιώσιμα ναυτιλιακά καύσιμα ενδέχεται να επιτύχουν ισοτιμία κόστους με τα ορυκτά καύσιμα ήδη από το 2035, εάν εφαρμοστούν σημαντικές πολιτικές εκπομπών, όπως οι φόροι άνθρακα και οι περιορισμοί εκπομπών, διαπίστωσε η Wärtsilä στην τελευταία έκθεσή της.
Η έκθεση, με τίτλο «Βιώσιμα καύσιμα για τη ναυτιλία έως το 2050 – τα 3 βασικά στοιχεία επιτυχίας», αποκαλύπτει ότι το σύστημα εμπορίας εκπομπών της ΕΕ (ETS) και η πρωτοβουλία FuelEU Maritime Initiative (FEUM) θα υπερδιπλασιάσουν το κόστος χρήσης ορυκτών καυσίμων έως το 2030.
Έως το 2035, το χάσμα τιμών μεταξύ ορυκτών καυσίμων και ανανεώσιμων καυσίμων προβλέπεται να κλείσει για πρώτη φορά.
Η ναυτιλία, η οποία μεταφέρει το 80% του διεθνούς εμπορίου, είναι το μηχανοστάσιο της παγκόσμιας οικονομίας. Παρά το γεγονός ότι είναι η πιο αποτελεσματική και φιλική προς το περιβάλλον μέθοδος μεταφοράς εμπορευμάτων, αντιπροσωπεύει το 2% των παγκόσμιων εκπομπών, το οποίο είναι παρόμοιο με τις ετήσιες εκπομπές της Ιαπωνίας.
Χωρίς παρέμβαση, ο αριθμός αυτός μπορεί να αυξηθεί κατά περισσότερο από 45% έως το 2050, σημειώνει η έκθεση, ενώ ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ) έθεσε στόχο καθαρών μηδενικών εκπομπών για το 2050 τον Ιούλιο του 2023.
Οι υφιστάμενες λύσεις απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές, όπως τα μέτρα εξοικονόμησης καυσίμου, θα μπορούσαν να μειώσουν έως και το 27% των εκπομπών.
Σύμφωνα με την έκθεση της Wärtsilä, τα βιώσιμα καύσιμα θα είναι ένα σημαντικό βήμα προς την κατάργηση του υπόλοιπου 73%, αλλά απαιτείται δραματική προσπάθεια για την κλιμάκωσή τους.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter