Κυρ12222024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

«Πράσινος» χάλυβας για «πράσινα» πλοία

077 τροπιδα

Μια νέα ανάλυση της UMAS και του Lloyd's Register Maritime Decarbonisation Hub στοιχεία της οποίας είδαν το φως της δημοσιότητας έδειξε ότι η ναυτιλία μπορεί να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην γενικότερη προσπάθεια «πράσινης μετάβασης» υιοθετώντας για τις νέες κατασκευές «πράσινο» ναυπηγικό χάλυβα. Επί της ουσίας υπολογίστηκε ότι στην περίπτωση αυτή θα εξοικονομηθούν 800Mt CO2 που ισοδυναμούν με ένα έτος επιχειρησιακών εκπομπών της διεθνούς ναυτιλίας. Η ναυτιλία έχει διττό ρόλο να διαδραματίσει σε αυτή τη μετάβαση - ως αγοραστής πράσινου χάλυβα για τη ναυπηγική βιομηχανία, τα εμπορευματοκιβώτια και τις υποδομές και ως προμηθευτής απορριμμάτων χάλυβα από την ανακύκλωση πλοίων. Επιπλέον, ο ναυτιλιακός τομέας μεταφέρει μεγάλο ποσοστό χάλυβα που παράγεται παγκοσμίως, επηρεάζοντας τις εκπομπές Scope 3 της χαλυβουργίας. Η τελευταία φαίνεται ότι θα διαδραματίσει εξ ίσου σημαντικό ρόλο καθώς η παραγωγή «πράσινου» χάλυβα θα συμβάλει προς την κατεύθυνση της μείωσης των αερίων του θερμοκηπίου. Η αύξηση της παραγωγής πράσινου χάλυβα απαιτεί δράση τόσο από τον τομέα του χάλυβα όσο και από τους τομείς ζήτησής του, συμπεριλαμβανομένης της ναυτιλίας. Η παροχή κινήτρων για τη χρήση πράσινου χάλυβα στη ναυτιλία είναι ζωτικής σημασίας για την αύξηση της ζήτησης, η οποία με τη σειρά της θα δώσει κίνητρα για αυξημένη παραγωγή πράσινου χάλυβα από παραγωγούς χάλυβα. Επιπλέον, αναμένεται ότι το ενδιαφέρον για τον πράσινο χάλυβα θα αυξηθεί στον τομέα, καθώς οι πλοιοκτήτες αρχίζουν να κατανοούν και να διερευνούν τρόπους μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου του πεδίου 3.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter