BIMCO: Οι liners ηγούνται στο δρόμο με τα εναλλακτικά καύσιμα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Σάββατο, 23 Δεκεμβρίου 2023 07:17
Οι πλοιοκτήτες επενδύουν σε πρόωση εναλλακτικών καυσίμων, αλλά η διαθεσιμότητα πράσινων και μπλε καυσίμων θα καθορίσει εάν επιτευχθούν οι στόχοι άνθρακα του ΙΜΟ για το 2030, σύμφωνα με την BIMCO.
Η τελευταία πρόβλεψη της για την υιοθέτηση πράσινης ενέργειας έχει θετική προοπτική για εναλλακτικές και έτοιμες για εναλλακτικές παραγγελίες νεότευκτων, ειδικά στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων. Περίπου το 2% του παγκόσμιου στόλου με νεκρό βάρος μπορεί να κάψει εναλλακτικά καύσιμα. Ένα άλλο 4% του συνόλου της χωρητικότητας έχει σχεδιαστεί για να είναι «έτοιμο» για καύσιμα με λιγότερες επιπτώσεις. Η πιο δημοφιλής από αυτές τις «εναλλακτικές» είναι το LNG με βάση τα ορυκτά καύσιμα, το οποίο μειώνει τις εκπομπές CO2 επί του σκάφους κατά 20%. Κατά γενικό κανόνα, αυτά τα εναλλακτικά σκάφη είναι "διπλού καυσίμου" και μπορούν επίσης να καίνε καύσιμα καυσίμων όταν είναι επιθυμητό.
Το 2% είναι ένα σημείο εκκίνησης και αναμένεται να αυξηθεί, σύμφωνα με την BIMCO. Το 42% της χωρητικότητας νεκρού βάρους υπό παραγγελία θα παραδοθεί «προετοιμασμένο ή προετοιμασμένο» για εναλλακτικές λύσεις χαμηλότερου άνθρακα, συμπεριλαμβανομένου του LNG. "Ακόμη και αν δεν ανακυκλωθούν υπάρχοντα πλοία, το 4% της χωρητικότητας νεκρού φορτίου του στόλου θα είναι έτοιμο να κάψει εναλλακτικά καύσιμα μόλις παραδοθούν όλα τα πλοία στο βιβλίο παραγγελιών το 2028. Και ένα άλλο 4% θα προετοιμαστεί για μετασκευή», ανέφερε επικεφαλής αναλυτή της BIMCO, Niels Rasmussen. Το μερίδιο αυτό θα πρέπει να αυξηθεί καθώς η παλαιότερη χωρητικότητα διαλύεται, ανέφερε η BIMCO. Τα πλοία που κατευθύνονται προς διάλυση θα εξαρτώνται από το μαζούτ, επομένως τα νεότευκτα εναλλακτικά καύσιμα θα έχουν μεγαλύτερη επίδραση στο σύνολο.