Δρομολογεί το πρώτο "μεγάλο" boxship μεθανόλης στη γραμμή Ασίας Ευρώπης η MAERSK
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 07 Δεκεμβρίου 2023 18:14
Το πρώτο από μία σειρά 18 νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με καύσιμο μεθανόλης θα δρομολογήσει σε γραμμή Ασίας Ευρώπης η MAERSK. Το πλοίο θα ξεκινήσει το παρθενικό του ταξίδι στην υπηρεσία στη γραμμή AE7 μεταξύ Ασίας και Ευρώπης στις 9 Φεβρουαρίου 2024, με ελλιμενισμούς στη Σαγκάη, το Tanjung Pelepas, το Κολόμπο και το Αμβούργο, με το Ningbo της Κίνας. Το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που κατασκευάστηκε από τη Hyundai Heavy Industries (HHI) στη Νότια Κορέα έχει ονομαστική χωρητικότητα 16.000 TEU και είναι εξοπλισμένο με κινητήρα διπλού καυσίμου που επιτρέπει τη λειτουργία μεθανόλης καθώς και βιοντίζελ και συμβατικών καυσίμων. Επίσης θα ονομαστεί στο ναυπηγείο στα τέλη Ιανουαρίου 2024, πριν από την ανάπτυξή του στο συγκεκριμένο . Τα επόμενα δύο αδελφά πλοία θα αναπτυχθούν το πρώτο εξάμηνο του 2024, με τελετές ονοματοδοσίας στη Γιοκοχάμα της Ιαπωνίας και στο Λος Άντζελες της Καλιφόρνια. Η MAERSK ελπίζει να παραλάβει τέσσερα ακόμη αδελφά πλοία το δεύτερο εξάμηνο του 2024. Θα είναι το δεύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο ικανό να πλέει με πράσινη μεθανόλη, καθώς το πρώτο είναι το feeder πλοίο Laura Maersk, το οποίο άρχισε να λειτουργεί τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους. Η MAERSK έχει εξασφαλίσει επαρκή πράσινη μεθανόλη για να καλύψει το παρθενικό ταξίδι του πλοίου και συνεχίζει να εργάζεται επιμελώς για λύσεις προμήθειας 2024-25 για τον στόλο πλοίων με δυνατότητα μεθανόλης.