Δευ12232024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Μελέτη για τον θαλάσσιο θόρυβο

bulk ships 000

Μια νέα μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Σαουθάμπτον ξεκίνησε για να αξιολογήσει την αλληλεξάρτηση μεταξύ των μέτρων που αποσκοπούν στην ενίσχυση της ενεργειακής απόδοσης των πλοίων και των εκπομπών υποβρύχιου ακτινοβολούμενου θορύβου (URN). Η μελέτη που ανατέθηκε από το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS) υπογραμμίζει τη σημαντική συνέργεια μεταξύ των δύο.
Ο υποβρύχιος ακτινοβολούμενος θόρυβος είναι ο ακούσιος θόρυβος που παράγεται από τα σκάφη καθώς κινούνται μέσα στο νερό. Μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι ο θόρυβος που παράγεται από τη ναυτιλία μπορεί να εμποδίσει τη θαλάσσια ζωή, ιδιαίτερα τα θαλάσσια θηλαστικά, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα. Σε αναγνώριση αυτού του ζητήματος, ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ) εξέδωσε κατευθυντήριες γραμμές το 2014 που έχουν πλέον Αναθεωρημένη μετά την Επιτροπή Προστασίας του Θαλάσσιου Περιβάλλοντος (MEPC 80) τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους.
Η ναυτιλιακή βιομηχανία προχωρά με τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (GHG) προκειμένου να επιτύχει καθαρές μηδενικές εκπομπές έως ή γύρω στο 2050. Η νέα μελέτη εξετάζει τις πρωτοβουλίες και τις στρατηγικές του ΙΜΟ για την απαλλαγή της ναυτιλιακής βιομηχανίας από τις ανθρακούχες εκπομπές και προσδιορίζει τα διαθέσιμα μέτρα και εργαλεία που μπορούν να συμβάλουν στην επιτάχυνση της μετάβασης. Με την υιοθέτηση ορισμένων στρατηγικών ενεργειακής απόδοσης που μειώνουν επίσης τον υποβρύχιο ακτινοβολούμενο θόρυβο, οι πλοιοκτήτες και το περιβάλλον μπορούν να επωφεληθούν από κοινού.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter