Το σύστημα AMP της ERMA FIRST αναγνωρίζεται ως συσκευή εξοικονόμησης ενέργειας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 29 Αυγούστου 2023 17:15
Το DNV εξέδωσε letter of professional opinion επιβεβαιώνοντας ότι το σύστημα εναλλακτικής θαλάσσιας ισχύος (AMP) της ERMA FIRST, BLUE CONNECT, πληροί τις απαιτήσεις κατηγοριοποίησης ως «συσκευή εξοικονόμησης ενέργειας» (ESD).
Στο ίδιο έγγραφο, ο DNV αναγνωρίζει την ικανότητα του BLUE CONNECT να βελτιώσει τις αξιολογήσεις του δείκτη έντασης άνθρακα (CII) των πλοίων σύμφωνα με τους κανονισμούς που ορίζονται από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ).
"Η επίσημη αναγνώριση της BLUE CONNECT ως συσκευής εξοικονόμησης ενέργειας που μπορεί να βοηθήσει τους πλοιοκτήτες να βελτιώσουν την αξιολόγηση CII είναι ένα σημαντικό ορόσημο για το προϊόν και για την ERMA FIRST ως οργανισμό", δήλωσε ο Δημήτρης Τσούλος, Διευθυντής της BLUE CONNECT, ERMA FIRST.
"Αυτή η επιστολή επαγγελματικής γνώμης από την DNV παρέχει απόδειξη των οφελών που μπορεί να προσφέρει η BLUE CONNECT καθώς προσπαθούμε να προσφέρουμε λύσεις που διευκολύνουν την κανονιστική συμμόρφωση και υποστηρίζουν την απαλλαγή της ναυτιλίας από τον άνθρακα και την προστασία των παράκτιων περιβαλλόντων", κατέληξε.
Συνδέοντας μια χερσαία παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και κλείνοντας τους βοηθητικούς κινητήρες ντίζελ ενώ είναι αγκυροβολημένο, ένα πλοίο εξοπλισμένο με BLUE CONNECT όχι μόνο εξοικονομεί ενέργεια αλλά εξαλείφει την εκπομπή αερίων του θερμοκηπίου, συμπεριλαμβανομένου του διοξειδίου του άνθρακα στο λιμάνι, μειώνοντας έτσι τη συνολική ένταση άνθρακα ανά μεταφορικό έργο, εξήγησε ο Τσούλος.
Εκτός από τη βελτίωση των αξιολογήσεων CII σύμφωνα με τις απαιτήσεις του ΙΜΟ, η λύση επιτρέπει στους φορείς εκμετάλλευσης πλοίων να συμμορφώνονται με τους λιμενικούς κανονισμούς, καθώς οι αρχές παγκοσμίως συνεχίζουν να αναπτύσσουν και να εφαρμόζουν απαιτήσεις για τη χρήση της ενέργειας από ξηράς κατά τον ελλιμενισμό.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η λύση είναι κατάλληλη για μετασκευή και νεότευκτες εγκαταστάσεις και διατίθεται σε κοντέινερ ή αυτόνομες μορφές. Τα τυποποιημένα μοντέλα εξυπηρετούν επί του παρόντος Ro-Ro, Ro-Pax και αμιγώς επιβατηγά πλοία, καθώς και πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, κρουαζιερόπλοια και δεξαμενόπλοια, αλλά το σύστημα μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες άλλων τύπων πλοίων.