Δευ12232024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

15άρι box ship με αμμωνία

box trader 1

Η Seaspan Corporation και το Mærsk Mc-Kinney Møller Center for Zero Carbon Shipping (MMMCZCS), σε συνεργασία με την Foreship, έλαβαν έγκριση αρχής (AiP) από τον νηογνώμονα American Bureau of Shipping (ABS) για το σχεδιασμό ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 15.000 TEU με αμμωνία. Το πιστοποιητικό παρουσιάστηκε στο γραφείο MMMCZCS στην Κοπεγχάγη της Δανίας χθες.
Ο σχεδιασμός της ιδέας για το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με αμμωνία περιελάμβανε τον καθορισμό του στόχου ασφάλειας, τον αντίκτυπο της αμμωνίας ως καυσίμου στην απόδοση του πλοίου, την ολοκλήρωση μιας ποιοτικής εκτίμησης κινδύνου αναγνώρισης κινδύνου (HAZID) και την ανάπτυξη του σχεδιασμού της ιδέας. Η τεκμηρίωση περιελάμβανε ανάλυση εύρους καυσίμου και αντοχής, αξιολογήσεις θέσης δεξαμενής αμμωνίας και συστήματος, γενική διάταξη, σχεδιασμό κύριων μηχανημάτων και ηλεκτρικών συστημάτων και αρχικούς υπολογισμούς ευστάθειας σκάφους.
Το έργο συνδέεται με την κοινοπραξία Singapore Ammonia Bunkering Feasibility Study (SABRE), εστιάζοντας στην ανάπτυξη και επίδειξη μιας αλυσίδας εφοδιασμού αμμωνίας στη Σιγκαπούρη.
Η φάση 1 πραγματοποίησε μια ολοκληρωμένη τεχνική και εμπορική μελέτη σκοπιμότητας του ανεφοδιασμού αμμωνίας στη Σιγκαπούρη μαζί με έναν προκαταρκτικό σχεδιασμό πλοίων ανεφοδιασμού με αμμωνία. Η φάση 2 διερευνά πώς να ωριμάσει η εμπορική σκοπιμότητα, έτσι ώστε οι συμβατικοί όροι σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού να προετοιμαστούν και να εκτελεστούν για τη δημιουργία μιας επιχείρησης ανεφοδιασμού αμμωνίας στη Σιγκαπούρη.
Το πλοίο των 15.000 TEU σχεδιάστηκε ως δυνητικός δέκτης καυσίμου αμμωνίας από πλοία μεταφοράς καυσίμων που βρίσκονται υπό σχεδιασμό και ανάπτυξη.

*φωτό αρχείου

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter