Δευ12232024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Δεκατεσσάρι boxship με πυρηνική πρόωση και μηδενικούς ρύπους

0ZERO carbon ABS1

Μια νέα μελέτη που διεξήχθη από την Herbert Engineering Corp. (HEC) για λογαριασμό του νηογνώμονα ABS διαπιστώνει ότι η υιοθέτηση προηγμένων πυρηνικών αντιδραστήρων σε πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 14.000 TEU θα εξαλείψει ουσιαστικά την ανάγκη ανεφοδιασμού του πλοίου καθ 'όλη τη διάρκεια της 25ετούς ζωής του.

Η μελέτη εξέτασε πώς η ενσωμάτωση της πυρηνικής πρόωσης θα επηρεάσει το σχεδιασμό, τη λειτουργία και το προφίλ εκπομπών δύο τύπων πλοίων, ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 14k TEU και ενός δεξαμενόπλοιου Suezmax 157k DWT. Η ιδέα ήταν να διερευνηθεί το δυναμικό της προηγμένης σύγχρονης τεχνολογίας αντιδραστήρων για εμπορική θαλάσσια πρόωση με στόχο να βοηθήσει τη βιομηχανία να κατανοήσει καλύτερα τη σκοπιμότητα και τις επιπτώσεις της πυρηνικής πρόωσης στην ασφάλεια και να υποστηρίξει μελλοντικά αναπτυξιακά έργα. Η μελέτη μοντελοποίησε τον αντίκτυπο δύο αντιδραστήρων ταχείας ψύξης 30MW στο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, διαπιστώνοντας ότι πιθανότατα θα αυξήσει τη χωρητικότητα φορτίου και την επιχειρησιακή ταχύτητα, εξαλείφοντας παράλληλα την ανάγκη ανεφοδιασμού καθ 'όλη τη διάρκεια της 25ετούς ζωής του. Στο πλοίο Suezmax, η μελέτη διαπίστωσε ότι η προσθήκη τεσσάρων μικροαντιδραστήρων σωλήνων θερμότητας 5MW, μειώνοντας παράλληλα τη χωρητικότητα φορτίου, θα αυξήσει τις λειτουργικές ταχύτητες και θα απαιτήσει ανεφοδιασμό μόνο μία φορά κατά τη διάρκεια της 25ετούς ζωής του. Και τα δύο πρωτότυπα σκάφη θα εκπέμπουν μηδενικό CO2. Η μελέτη περιελάμβανε στοιχεία από κορυφαίους κατασκευαστές πυρηνικών αντιδραστήρων.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter