Δευ12232024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

LR: Έρευνα για το OCCUS

aerioi rypoi 0

Η τεχνολογική ετοιμότητα της δέσμευσης άνθρακα επί του σκάφους υποδεικνύει πιθανή διαδρομή για τη μείωση των εκπομπών και την αύξηση της διάρκειας ζωής των πλοίων Νέα έκθεση αναφέρει ότι η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης άνθρακα επί του πλοίου εξαρτάται από την οικονομική σκοπιμότητα για τους ενδιαφερόμενους φορείς της θαλάσσιας αλυσίδας εφοδιασμού.
Το Lloyd's Register (LR) Maritime Decarbonisation Hub's Zero-Carbon Fuel Monitor διαπίστωσε ότι, αν και η τεχνολογική ετοιμότητα είναι υψηλή, απαιτείται ο σχηματισμός βιώσιμων οικονομικών περιπτώσεων για κάθε παίκτη στην αλυσίδα εφοδιασμού για την κλιμάκωση της υιοθέτησης του Onboard Carbon Capture Utilisation and Storage (OCCUS).
Η έρευνα διαπίστωσε ότι η τεχνολογική ετοιμότητα για το OCCUS είναι σημαντικά υψηλότερη από την επένδυσή του και την ετοιμότητα της κοινότητας, κυρίως λόγω της ανάπτυξης και χρήσης τεχνολογίας δέσμευσης άνθρακα εκτός της ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Για να δούμε τα πιθανά οφέλη από την υιοθέτηση του OCCUS, η αξιολόγηση ετοιμότητας υπογραμμίζει ότι οι κανονισμοί θα πρέπει να ενημερωθούν για να αντιμετωπίσουν τις πρακτικές προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένης της λογιστικής καταγραφής του άνθρακα και του τρόπου με τον οποίο το OCCUS ευθυγραμμίζεται με τους κανονισμούς MARPOL. Υπάρχει επίσης ανάγκη για σημαντική κλιμάκωση των υποδομών και επενδύσεις για λύσεις επί του σκάφους και εκφόρτωσης για την προώθηση της υιοθέτησης. Επιπλέον, πρέπει να λαμβάνονται υπόψη οι παράγοντες ασφάλειας και λειτουργίας που περιβάλλουν την εκφόρτωση υγροποιημένου CO2 ως αποτέλεσμα της διαδικασίας δέσμευσης άνθρακα.
Περιγράφοντας την ανάγκη για αύξηση της επενδυτικής ετοιμότητας για την OCCUS, η έκθεση καταλήγει στο συμπέρασμα ότι απαιτούνται αποδεικτικά στοιχεία για την επικύρωση της πραγματικής απόδοσης της τεχνολογίας δέσμευσης επί του σκάφους, ώστε να διασφαλιστεί ότι οι υιοθετητές μπορούν να είναι σίγουροι για τα διαπιστευτήρια μείωσης των εκπομπών της τεχνολογίας.
Η έρευνα δείχνει ότι οι λύσεις θα μπορούσαν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στο ταξίδι της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς μηδενικές εκπομπές άνθρακα, με το OCCUS να θεωρείται ως ένα μεσοπρόθεσμο «βήμα» για τους φορείς εκμετάλλευσης πλοίων και τους ιδιοκτήτες. Η τεχνολογία OCCUS έχει δυνατότητες για υπάρχοντα πλοία όπου η μετατροπή σε καύσιμο μηδενικού άνθρακα είναι απαγορευτική ως προς το κόστος, αυξάνοντας έτσι τη διάρκεια ζωής ενός περιουσιακού στοιχείου.
Ο Charles Haskell, Διευθυντής του LR Maritime Decarbonisation Hub, δήλωσε: «Η ναυτιλιακή βιομηχανία χρειάζεται λύσεις απαλλαγής από τον άνθρακα που μειώνουν τις εκπομπές βραχυπρόθεσμα έως μεσοπρόθεσμα και η δέσμευση άνθρακα μπορεί να αποτελέσει μεταβατικό εργαλείο για τους φορείς εκμετάλλευσης και τους ιδιοκτήτες για να το κάνουν αυτό. Η έρευνα του LR Maritime Decarbonisation Hub τονίζει την ανάγκη να επικεντρωθεί στην παροχή αποδεδειγμένων αποδεικτικών στοιχείων ότι τα συστήματα OCCUS μπορούν να βοηθήσουν τους ιδιοκτήτες να συμμορφωθούν με τους προσωρινούς κανονισμούς εκπομπών με τα υπάρχοντα σκάφη.
"Η έρευνα υπογραμμίζει επίσης την ανάγκη να συναντηθούν οι ενδιαφερόμενοι φορείς της ναυτιλιακής αλυσίδας εφοδιασμού, για να διασφαλιστεί ότι αναπτύσσεται και εφαρμόζεται η απαιτούμενη υποδομή για να επιτρέψει στη βιομηχανία να χρησιμοποιήσει τις λύσεις που βαθμολογούνται υψηλά στην τεχνολογική ετοιμότητα".
Η δημοσίευση της έρευνας ακολουθεί την ανακοίνωση αυτής της εβδομάδας ότι η LR έχει επιλεγεί από το Παγκόσμιο Κέντρο Ναυτιλιακής Απανθρακοποίησης (GCMD) για να πραγματοποιήσει μια πρώτη μελέτη για τη βιομηχανία σχετικά με την εκφόρτωση υγροποιημένου CO2 ως μέρος της διαδικασίας δέσμευσης άνθρακα, αντιμετωπίζοντας την απαίτηση για υποδομή και ασφάλεια ως μέρος της διαδικασίας OCCUS. Η LR έχει επίσης συμμετάσχει σε μια σειρά άλλων έργων δέσμευσης άνθρακα, συμπεριλαμβανομένης της κατ' αρχήν έγκρισης για το σύστημα Filtree της Value Maritime και της λύσης δέσμευσης άνθρακα πριν από την καύση της Rotoboost.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter