Δευ12232024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Μείωση εκπομπών και 7,3% και επέκταση της συμμόρφωσης με το CII έως και 3 χρόνια φέρνει η «σωστή» ρότα

0NAPA screen

Η NAPA, ειδικός σε ναυτιλιακό λογισμικό και ανάλυση δεδομένων, και ο νηογνώμονας Nippon Kaiji Kyokai ("ClassNK") ανακοίνωσαν τα αποτελέσματα μιας κοινής μελέτης που διεξήχθη με την Marubeni Corporation, η οποία μέτρησε τον αντίκτυπο της βελτιστοποίησης ταξιδιού στις αξιολογήσεις των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και του δείκτη έντασης άνθρακα (CII) ενός πραγματικού στόλου.
Η έρευνα διαπίστωσε ότι η κατανάλωση καυσίμου ενός σκάφους και το CO2 οι εκπομπές μπορούν να μειωθούν έως και 7,3% χρησιμοποιώντας τη βελτιστοποίηση ταξιδιού NAPA. Επιπλέον, η ανάλυση δείχνει ότι η βελτιστοποίηση του ταξιδιού μπορεί να βελτιώσει το CII ενός σκάφους κατά μέσο όρο 5-6%, επιτρέποντας στα πλοία να διατηρήσουν τις ικανότητές τους για επιπλέον δύο έως τρία χρόνια.
Η κοινή έρευνα πραγματοποιήθηκε χρησιμοποιώντας το μοντέλο απόδοσης πλοίων της NAPA και εργαλεία προσομοίωσης ταξιδιού. Χρησιμοποίησε δεδομένα για όλα τα ταξίδια, τις καιρικές και ωκεάνιες συνθήκες το 2021 για μια ομάδα πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου που ανήκουν και λειτουργούν από τη Marubeni. Οι πιθανές μειώσεις στην κατανάλωση καυσίμου και το CO2 οι εκπομπές μετρήθηκαν με «εκ των υστέρων βελτιστοποίηση» κάθε ταξιδιού για να ενσωματώσουν τη δρομολόγηση του καιρού, χρησιμοποιώντας τα δεδομένα για τις καιρικές και θαλάσσιες συνθήκες που ήταν διαθέσιμα εκείνη τη στιγμή και διατηρώντας τις ίδιες ώρες αναχώρησης και άφιξης.
Η ClassNK παρείχε συμβουλές σχετικά με τις προσομοιώσεις, επαλήθευσε τις υπολογιζόμενες τιμές και επιβεβαίωσε τα αποτελέσματα, ενώ η Marubeni παρείχε τα σκάφη για τις δοκιμές επίδειξης, καθώς και την εμπειρία και την τεχνογνωσία της σε επιχειρησιακές πτυχές.
Η κοινή μελέτη υπογραμμίζει τη σημασία της βελτιστοποίησης των πλόων για τη βελτίωση της ικανότητας ενός σκάφους σύμφωνα με τον κανονισμό CII του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού, ο οποίος βαθμολογεί την ένταση άνθρακα κάθε σκάφους σε κλίμακα από το Α έως το Ε. Διαπίστωσε ότι η χρήση του NAPA Voyage Optimization μπορεί να αυξήσει τη βαθμολογία CII ενός σκάφους κατά 5-6%, γεγονός που σε πολλές περιπτώσεις του επιτρέπει να ανέβει μία βαθμίδα (από το Β στο Α, για παράδειγμα). Επιτρέπει επίσης στα σκάφη να παραμείνουν στην ίδια κατηγορία για δύο έως τρία χρόνια περισσότερο, καθώς οι απαιτήσεις για κάθε κατηγορία CII γίνονται σταδιακά αυστηρότερες, αναγκάζοντας τα πλοία να μειώσουν τις εκπομπές τους με την πάροδο του χρόνου. Είναι σημαντικό ότι αυτές οι βελτιώσεις δεν απαιτούν πρόσθετη εγκατάσταση ή εξοπλισμό επί του σκάφους.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter