Επαλήθευση συστήματος δέσμευσης άνθρακα σε πλοίο μεταφοράς LNG
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 11 Οκτωβρίου 2022 18:17
Η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) ολοκλήρωσε, σύμφωνα με τα στοιχεία, επιτυχώς μια δοκιμή επαλήθευσης της τεχνολογίας δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα σε ένα πλοίο μεταφοράς LNG. Η δέσμευση και αποθήκευση άνθρακα επί του σκάφους (OCCS) έχει αναπτυχθεί από κοινού με την Hi Air Korea, παραγωγό εξοπλισμού θέρμανσης, εξαερισμού και κλιματισμού. Οι δύο εταιρίες συνεργάζονται στην συγκεκριμένη τεχνολογία από το 2020. Η τεχνολογία χρησιμοποιεί απορροφητικό νερό αμμωνίας και διαλύει το διοξείδιο του άνθρακα που εκπέμπεται από τις μηχανές του πλοίου σε υδατικό διάλυμα υδροξειδίου του νατρίου και το μετατρέπει σε ανόργανη μορφή. Το απορροφητικό αναγεννιέται και επαναχρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια της διαδικασίας. Το σύστημα επιτρέπει τη δέσμευση και αποθήκευση του CO2 επί του σκάφους με τη μορφή υποπροϊόντος πριν μεταφερθεί σε εγκαταστάσεις στην ξηρά σε καθορισμένο λιμένα για εκφόρτωση.
Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την GasLog και το Αμερικανικό Γραφείο Ναυτιλίας (ABS). Οι τρεις εταιρείες υπέγραψαν ένα κοινό αναπτυξιακό έργο (JDP) που επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ενσωματωμένου συστήματος δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους. Στο πλαίσιο του JDP, τα μέρη θα συνεργαστούν για τον σχεδιασμό ενός βέλτιστου OCCS για ένα πλοίο μεταφοράς LNG που θα κατασκευαστεί από το DSME και θα επαληθεύσουν το σύστημα μέσω ανάλυσης κινδύνου και δοκιμών πριν από την εγκατάσταση και τη λειτουργία. Η εγκατάσταση του συστήματος αναμένεται να συμπέσει με την κατασκευή τεσσάρων πλοίων μεταφοράς LNG που παρήγγειλε η GasLog από την DSME πέρυσι. Από την πλευρά της, η GasLog θα αναλάβει τις τεχνικές απαιτήσεις για την εγκατάσταση και λειτουργία του OCCS καθώς και την τεχνογνωσία διαχείρισης πλοίων.