Knud E. Hansen και Wallenius Marine σχεδιάζουν το πρώτο ανεμοκίνητο RoRo στον κόσμο
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 28 Ιουνίου 2022 18:26
Στις 21 Ιουνίου 2022, η Wallenius Marine και η KNUD E. HANSEN υπέγραψαν συμφωνία σύμφωνα με την οποία η KNUD E. HANSEN θα συμμετάσχει στο έργο του σχεδιασμού του πρώτου ανεμοκίνητου σκάφους RoRo στον κόσμο.
Το σκάφος θα χρησιμοποιεί τον άνεμο ως κύρια μορφή πρόωσης επιτυγχάνοντας ταχύτητες 10-12 κόμβων κάτω από πανιά που μπορούν να αυξηθούν με το συμπληρωματικό σύστημα ισχύος αλλά και μείωση των εκπομπών αέριων ρύπων έως και 90%. Το σκάφος θα έχει μεταφορική ικανότητα 7.000 οχημάτων.Με το όνομα Orcelle Wind, αυτή είναι η πρώτη μονάδα από την ιδέα oceanbird και είναι ένα από τα εναλλακτικά μονοπάτια που εξετάζει ο Wallenius Wilhelmsen. Η ιδέα της ανεμοκίνητης ναυτιλίας Oceanbird αναπτύχθηκε από την Wallenius Marine.
Η τεχνική των πτερυγίων αναπτύχθηκε από την AlfaWall Oceanbird, μια κοινοπραξία μεταξύ της Alfa Laval και της Wallenius.
Το σκάφος Oceanbird θα είναι εξοπλισμένο με πέντε πανιά πτέρυγας, το καθένα με ύψος περίπου 80 μέτρα. Η σειρά των άκαμπτων πανιών πτέρυγας, κατασκευασμένα από χάλυβα και σύνθετα υλικά, δημιουργούν κίνηση προς τα εμπρός αντί για κάθετη ανύψωση. Αυτά τα πανιά πτέρυγας θα μπορούν να στρίψουν 360° για να κάνουν βέλτιστη χρήση του ανέμου και μπορούν να χαμηλώσουν για να περάσουν κάτω από γέφυρες.