Πεμ12262024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

«Ακριβό μου»…LNG

rupoi ploion6

Τα «πάνω κάτω» φαίνεται ότι έχει φέρει η κρίση στο ενεργειακό με τη ναυτιλία να «παρακολουθεί» τις εξελίξεις αλλά και τις επιλογές των εταιριών που έχουν τοποθετήσει στα πλοία τους κινητήρες διπλού καυσίμου. Οι τελευταίες σύμφωνα με τα στοιχεία μελετών που είδαν το φως της δημοσιότητας φαίνεται να επιλέγουν τα συμβατικά καύσιμα καθώς οι τιμές του LNG διατηρούν την ανιούσα. Ο στόλος πλοίων με δυνατότητα χρήσης LNG ανέρχεται σε 370, αλλά αναμένεται να διογκωθεί σε 530 μέχρι το τέλος του 2023 και σε 760 δύο χρόνια μετά, σύμφωνα με τον DNV. Παρόλο που το LNG είναι ορυκτό καύσιμο, μελέτες δείχνουν ότι μπορεί να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των πλοίων κατά 20% σε σύγκριση με το συμβατικό πετρέλαιο θαλάσσιας καύσης. Οι επικριτές τονίζουν ότι η απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές και τα περιβαλλοντικά οφέλη μπορεί να είναι πολύ μικρότερα ανάλογα με τον τύπο του κινητήρα και τα επίπεδα εκπομπών μεθανίου είναι επίσης επιβλαβή.Ωστόσο, τα περισσότερα νεότευκτα χρησιμοποιούν κινητήρες που δείχνουν ελάχιστη ολίσθηση μεθανίου, σύμφωνα με έγγραφο της TotalEnergies για τα θαλάσσια καύσιμα που δημοσιεύθηκε τον Ιανουάριο. Ο γαλλικός ενεργειακός κολοσσός προβλέπει επίσης ότι η παγκόσμια αγορά καυσίμων LNG θα φτάσει τους 10 εκατομμύρια τόνους μέχρι το 2025 και το 10% της συνολικής κατανάλωσης μέχρι το 2030.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter