Πεμ03282024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Υδρογόνο, αμμωνία, μεθανόλη...

aerioi rypo 0098

Υδρογόνο, αμμωνία, μεθανόλη είναι τα κορυφαία εναλλακτικά καύσιμα που δοκιμάζονται για τη μείωση των εκπομπών στη ναυτιλιακή βιομηχανία, όπως προσδιορίζονται από την πύλη NextGEN.

Ως γνωστόν η πύλη NextGEN, που αναπτύχθηκε από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ) και τη Ναυτιλιακή και Λιμενική Αρχή της Σιγκαπούρης (MPA), εγκαινιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2021 και λειτουργεί ως πύλη «μίας στάσης» για την προβολή του «σύμπαντος» των έργων απαλλαγής της ναυτιλίας από τις ανθρακούχες πηγές σε μία πλατφόρμα επι της οποίας καταγράφεται επίσης και η συγκέντρωση μιας σειράς ενδιαφερόμενων μερών, συμπεριλαμβανομένων λιμένων, κυβερνήσεων, εταιρειών, διεθνών οργανισμών και ακαδημαϊκών ερευνητών.
Η πύλη καταγράφει πάνω από 140 έργα που καλύπτουν περισσότερους από 500 εταίρους και 13 τύπους καυσίμων, τα οποία καλύπτουν περιοχές σε όλη την Αφρική, την Ασία, την Καραϊβική, την Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική, τη Μέση Ανατολή και τις Νήσους του Ειρηνικού
Σύμφωνα με τα στοιχεία, το υδρογόνο και η αμμωνία είναι οι κορυφαίες επιλογές για την επόμενη γενιά καθαρών καυσίμων για την τροφοδοσία των πλοίων ενώ ακολουθούν η μεθανόλη και η αιθανόλη.
Πρόσφατα έργα που χρησιμοποιούν αυτές τις ενέργειες φαίνονται στις ειδήσεις ότι το λιμάνι της Βαλένθια εγκαθιστά σταθμό παροχής υδρογόνου και η Mitsui O.S.K Lines, Ltd (MOL) προσπαθεί να επενδύσει σε κινητήρες που τροφοδοτούνται με αμμωνία. Τέλος υπάρχει μια ανοιχτή συζήτηση σχετικά με τα πράσινα μέτρα για τις ναυτιλιακές γραμμές, καθώς η MAERSK έχει αναγνωρίσει τη μεθανόλη ως «τον δρόμο που πρέπει να γίνει» για την ουδέτερη ως προς τον άνθρακα ναυτιλία έως το 2050.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η MAERSK αυξάνει όλο και περισσότερο τις επενδύσεις στην παραγωγή και την έρευνα μεθανόλης. Τον Σεπτέμβριο του 2021 το εταιρικό επιχειρηματικό σκέλος της εταιρείας, η MAERSK Growth, είχε ενώσει τις δυνάμεις της με την WasteFuel με έδρα την Καλιφόρνια, μια νεοσύστατη επιχείρηση που επικεντρώθηκε στη μετατροπή των αποβλήτων σε βιώσιμα καύσιμα αεροπορίας, πράσινη βιομεθανόλη και ανανεώσιμο φυσικό αέριο.
Τον Αύγουστο του 2021 η MAERSK ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει το πρώτο σε μια «πρωτοποριακή» σειρά οκτώ μεγάλων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ικανών να λειτουργούν με ουδέτερη ως προς τον άνθρακα μεθανόλη το πρώτο τρίμηνο του 2024

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter